• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
19

زیرگرفتن عزاداران حسینی در دو نقطه از شهر قدس توسط راننده مست

  • کد خبر : 23899
  • 31 آگوست 2020 - 11:43

شب گذشته یک خودرو که راننده آن مست بود، به سمت یک هیأت عزاداری حسینی در شهرقدس رفت و تعدادی از عزاداران را زیر گرفت.

زیرگرفتن عزاداران حسینی شهر قدس
 شب گذشته یک خودرو که راننده آن مست بود، به سمت یک هیأت عزاداری در شهرقدس رفت و تعدادی از عزاداران را زیر گرفت. خودرو سواری پس از آن به سمت میدان مصلی شهرقدس رفت و در این نقطه نیز تعدادی از شهروندان را زیر گرفت. طبق بررسی‌های اولیه تعداد مصدومان ۶ نفر بود که به طبع افزایش خواهد داشت. پس از تعقیب و گریز راننده مست در بلوار امام حسین(ع) شهرقدس دستگیر شد.

سرهنگ مهدی سرپناه، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به حادثه زیرگرفتن عزاداران حسینی در شهرقدس توسط راننده مست، گفت: فرد مذکور پس از تعقیب و گریز توسط عوامل انتظامی دستگیر و مصدومان حادثه به مراکز درمانی منتقل شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران بیان کرد: شب گذشته و مصادف با شب عاشورای حسینی، یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ که راننده آن مست بود، به سمت یک هیأت عزاداری در میدان بهاران شهرقدس رفت و تعدادی از عزاداران را زیر گرفت.

سرهنگ سرپناه در ادامه افزود: خودرو سواری پس از آن به سمت میدان مصلی شهرقدس رفت و در این نقطه نیز تعدادی از شهروندان را زیر گرفت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب تهران تصریح کرد: سایر افراد حاضر در خودرو متواری شدند و پس از تعقیب و گریز راننده مست در بلوار امام حسین(ع) شهرقدس توسط پلیس دستگیر شد.

وی در پایان بیان کرد: این حادثه در دست بررسی قرار دارد و آمار دقیقی از تعداد مصدومان در دست نیست اما طبق بررسی‌های اولیه تعداد مصدومان ۶ نفر بود که به طبع افزایش خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=23899

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.