• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
21

رونمایی از لپ‌تاپ های لنوو سری یوگا ۹i با پردازنده اینتل Tiger Lake

  • کد خبر : 23968
  • 01 سپتامبر 2020 - 18:13

جدیدترین محصولات لنوو شامل لپ‌تاپ‌های سری یوگا ۹i و تبلت Tab P۱۱ Pro معرفی شدند. لنوو یوگا ۹i یک لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر است که به عنوان جایگزین یوگا C۹۴۰ وارد بازار می‌شود.

لپ‌تاپ یوگا 9i لنوو

لنوو امروز در جریان معرفی تبلت های جدید، از نسل جدید سری لپ تاپ های یوگا ۹ با پردازنده Tiger Lake اینتل و گرافیک Xe به همراه پشتیبانی از رابط تاندربولت ۴ رونمایی کرد. Yoga 9i و Yoga Slim 9i جانشینان Yoga C940 و Yoga S940 هستند و هدف آنها تحت تأثیر قرار دادن سخت افزارهای نسل بعدی است.

لنوو علاوه بر یوگا ۹i، لپ‌تاپ یوگا اسلیم ۹i را نیز وارد بازار خواهد کرد که البته این محصول از نوع تبدیل‌پذیر نیست اما یکی از سبکترین و باریکترین لپ‌تاپ‌های این کمپانی محسوب می‌شود.

لپ‌تاپ لنوو یوگا ۹i و یوگا اسلیم ۹i

لپ‌تاپ یوگا Slim 9i فقط در اندازه ۱۴ اینچی ارائه شده، در حالیکه یوگا ۹i قابل تبدیل با مدل های ۱۴ و ۱۵٫۶ اینچی عرضه می شود. نسخه های ۱۴ اینچی با پردازنده های جدید نسل یازدهم”Tiger Lake” اینتل ارائه می شوند، به این معنی که دارای گرافیک Xe جدید این شرکت هستند. در مورد مدل ۱۵٫۶ اینچی یوگا ۹i، این هنوز نسل دهم است و دلیل خوبی هم دارد. لنوو بار دیگر از پردازنده ۴۵W استفاده می کند که قرار نیست این هفته برای نسل یازدهم تراشه های اینتل اعلام شود.

این محصولات را می‌توان مجهز به روکش چرم سفارش داد که اولین لپ‌تاپ‌های کاربری لنوو با این ویژگی محسوب می‌شوند. مدل ۱۴ اینچی لنوو یوگا ۹i و اسلیم ۹i به پردازنده‌های تایگر لیک اینتل مجهز خواهد شد و به صورت استاندارد از تاندربولت ۴ پشتیبانی خواهند کرد.

مدل ۱۵ اینچی یوگا ۹i وزنی برابر ۲ کیلوگرم دارد و لنوو در آن از پردازنده‌های نسل دهم اینتل استفاده خواهد کرد که بالاترین مدل آن به پردازنده‌های Core i9 سری HK و کارت گرافیک انویدیا GTX 1650 Ti با طراحی Max-Q مجهز خواهند شد.

لپ‌تاپ لنوو سری یوگا 9i

لنوو یوگا اسلیم ۹i

این لپ‌تاپ‌های جدید از ماه آینده میلادی وارد بازار خواهند شد. مدل ۱۴ اینچی با قیمت پایه ۱۳۹۹ دلار به فروش می‌رسد که البته برای مدل مجهز به روکش چرم باید حداقل ۱۶۹۹ دلار هزینه پرداخت کنید. مدل ۱۵ اینچی لنوو یوگا ۹i نیز قیمت اولیه ۱۷۹۹ دلاری دارد. مدل اسلیم این لپ‌تاپ از نوامبر و با قیمت پایه ۱۵۹۹ دلار وارد بازار خواهد شد

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=23968

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.