• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
11

خالقان گیم آف ترونز در نتفلیکس سریال می سازند

  • کد خبر : 24025
  • 05 سپتامبر 2020 - 13:34

دیوید بنیاف و دی.بی وایس، نویسندگان سریال پرطرفدار بازی تاج و تخت، به زودی با کمپانی نتفلیکس همکاری خواهند کرد. این دو نویسنده موفق، قرار است سریالی علمی-خیالی بر اساس یکی از رمان‌های مطرح فانتزی بسازند. بر اساس گزارش هالیوود ریپورتر، «دیوید بنیاف» و «دی.بی. وایس» سال گذشته قراردادی سنگین با نتفلیکس امضا کرده اند که بر اساس آن  اولین سریال خود را با این شبکه خواهند ساخت.

نویسندگان گیم آف ترونز در نتفلیکس

همکاری نویسندگان گیم آف ترونز با نتفلیکس

درحالی که جزئیاتی از قرارداد سازندگان بازی تاج و تخت با کمپانی نتفلیکس منتشر نشده بود، «دیوید بنیاف» و «دی.بی. وایس» به عنوان نویسندگان این سریال به تازگی صحبت هایی در این رابطه داشته اند.

آنها اعلام کرده اند که قرار است بر اساس رمان سه‌گانه‌ The Three-Body Problem’  نوشته  «لیو سیشین» چینی، یک سریال جدید بسازند. این رمان علمی تخیلی، ماجرای اولین برخورد انسان‌ها با تمدن فضایی را روایت می کند که به گفته این دو نویسنده، یکی از جاه ‌طلبانه ‌ترین رمان‌های فانتزی درباره برخورد انسان‌ها با موجودات بیگانه است.

تهیه کنندگان سریال جدید نتفلیکس

لیست بلندبالای تهیه کنندگان سریال جدید نتفلیکس

نویسندگان گیم آف ترونز برای تولید سریال جدید خود در نتفلیکس، سراغ افراد سرشناسی رفته اند. «الکساندر وو» یکی از خالقین سریال «ترور: ننگ»‌ «رایان جانسون» کارگردان «چاقوکشی» و «جنگ ستارگان: آخرین جدای» و همینطور «برد پیت» با کمپانی «پلن بی» و «رزمند پایک» با کمپانی «پریمیتیو استریک»، تنها چند نفر از تهیه کنندگان این سریال خواهند بود.

بیناف و وایس با انتشار بیانیه‌ مشترکی در مورد این پروژه گفته ‌اند: « این رمان خواننده خود را از سفری از ۱۹۶۰ تا پایان زمان، از زندگی روی سیاره زمین تا دورترین نقاط جهان می‌برد. برای همین مشتاقیم تا سال‌های آینده عمر خود را صرف تصویرسازی این داستان برای مخاطبین جهان بکنیم.»

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=24025

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.