• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
17

۷ شاهکار عاشقانه در سینمای جهان

  • کد خبر : 24030
  • 05 سپتامبر 2020 - 13:24

امروز می خواهیم چند مورد از بهترین فیلم های عاشقانه دنیا را به شما معرفی می کنیم. البته می دانیم که علاقه مندان به دنیای سینما و طرفداران فیلم های سینمایی، به خوبی با این فیلم ها آشنایی دارند. اما سینمای رمانتیک همیشه حرفهای زیادی برای گفتن داشته و جذاب ترین فیلم ها و قصه ها را به نمایش گذاشته است. اگر شما هم مثل ما طرفدار سینمای رمانتیک هستید، با این چند فیلم یک آخر هفته عاشقانه برای خودتان بسازید!

فیلم های عاشقانه جهان

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

۱- کازابلانکا

مگر می شود از ژانر رمانتیک در سینما گفت و اشاره ای به کازابلانکا نکرد؟ بهترین فیلم عاشقانه تاریخ سینما که روایتگر یک رویارویی رمانتیک است. در دسامبر ۱۹۴۱، ریک بلین در کازابلانکا با عشق قدیمی ‌اش روبه‌رو می‌شود. حتی اگر طرفدار این ژانر هم نیستید، پیشنهاد می دهیم روایت این رویارویی و رخدادهای آن را از دست ندهید.

۲- بر باد رفته

دومین شاهکار در سینمای عاشقانه جهان، برباد رفته است. ماجرای پستی‌ها و بلندی ‌های عشق سرکش زنی فریبنده که مخاطب را میخکوب می کند. امکان ندارد تقابل این زن را با مرد زرنگ داستان در دوران جنگ داخلی آمریکا را ببینید و عواطف شما دستخوش تغییر نشود!

۳- دیو و دلبر

دیو و دلبر یک انیمیشن است که در فهرست بهترین فیلم های عاشقانه جهان جای گرفته است. ماجرا از این قرار است که دختر جوانی برای نجات پدرش از دیوی دهشتناک، پیشنهاد می‌کند که جای پدرش را به ‌عنوان اسیر بگیرد. اما دیو، شاهزاده ای که طلسم شده است، عاشق دختر می شود و فیلمی سراسر رمانتیک بدین ترتیب رقم می خورد.

وال-ای

۴- وال-ای

وال-ای داستان عاشقانه ای از موجوداتی است که به بی احساسی مشهور هستند! ربات زباله جمع کن که از آینده روایت می کند و وارد ماجرایی عجیب و عاطفی می شود. این یک فیلم علمی-تخیلی است اما امکان ندارد عاشق ربات قصه نشوید!

۵- من پیش از تو

من پیش از تو داستانی به شدت رمانتیک است که قطعا تحت تاثیر آن قرار می گیرید. در شهری کوچک دختر جوانی مسئولیت رسیدگی به مرد جوانی را به‌عهده می‌گیرد که فلج شده است. عشقی عمیق در این میان ظاهر می شود و ماجراهایی که دخترک قصه را به زنی عاشق پیشه تبدیل می سازد. اگرچه فیلم با تلخی هایی همراه است، اما به حق نمی توان درگیر بعد عاشقانه آن نشد.

۶- غرور و تعصب

بدون شک یکی از بهترین و دیدنی ترین فیلم های عاشقانه جهان، غرور و تعصب است. الیزابت بنت سرزنده با آقای دارسی ثروتمند و مغرور ملاقات می‌کند. دارسی ناگهان متوجه می شود که دلش را به خانم الیزابت باخته و تمام و کمال عاشق او شده است. اما طبقه اجتماعی این دو نفر هیچ همخوانی با هم ندارد. تقابل عشق با غرور در این فیلم دیدنی است و به بهترین شکل به تصویر کشیده شده است.

۷- اَملی

و اما آخرین پیشنهاد ما به عنوان یکی از بهترین فیلم های عاشقانه جهان، املی است. این دختر پاریسی با باورهای منحصر بفرد در مورد عدالت، تلاش می کند به آدمهای اطرافش کمک کند. در همین راستا، به کشف عشقی می رسد که ماجراهای جذاب فیلم را می سازد. این فیلم هم بدون تردید یکی از بهترین فیلم های رمانتیک جهان است و باید بگوییم که اگر آن را نبینید، یک ماجرای رمانتیک بی نظیر را از دست داده اید.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=24030

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.