• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
20

نهنگ آبی ۳ جوان را در دریای خزر بلعید!

  • کد خبر : 24130
  • 07 سپتامبر 2020 - 10:20

سه جوان مسافر که برای اجرای مرحله فینال بازی نهنگ آبی به آب‌های ساحلی محمودآباد آمده و خود را تسلیم امواج خروشان دریا کرده بودند جان خود را از دست دادند.

بازی نهنگ آبی

رئیس نجات غریق و غواصی مازندران اظهار کرد: ۴ جوان اهل تبریز، اردبیل، ایذه و اصفهان که با هدف اجرای مرحله فینال بازی اینترنتی نهنگ آبی به شهرستان محمودآباد سفر کرده بودند عصر دیروز خود را تسلیم امواج دریا کردند.

کریمیان با بیان اینکه ناجیان غریق مستقر در سواحل مازندران سه مرحله به این چهار جوان در خصوص پشروی نکردن به قسمت عمیق دریا هشدار دادند، افزود: با توجه به اینکه این چهار نفر در جای عمیق شنا نمی‌کردند تصور بر این بود که آن‌ها برای بازی دور هم جمع شده اند.

وی ابراز کرد: این چهار نفر پس از ورود به آب و بی توجه به هشدار‌های ناجیان غریق به صورت برنامه ریزی شده دور یکدیگر حلقه زده و بی صدا به زیر آب فرو رفتند.

علت خودکشی این ۳ جوان اجرای مرحله آخر بازی نهنگ آبی بود

تقی کریمیان تشریح کرد: یکی از قایقرانان که در نزدیکی محل حادثه حضور داشت با مشاهده حرکت دست یکی از این جوانان، برای کمک اقدام کرد، اما با مقاومت غریق مواجه شد اما در نهایت  این قایقران با تلاش زیاد موفق به بیرون کشیدن این غریق از آب شد.

رئیس نجات غریق و غواصی مازندران تصریح کرد: فرد نجات یافته پس از احیا توسط منجیان غریق، با گریه و ندامت اعلام کرد هیچ کدام از همراهانش را نمی‌شناخته و فقط از طریق بازی نهنگ آبی با آنان آشنا شده بود و برای انجام آخرین مرحله این بازی به مازندران آمده اند.

 این چهار نفر پس از ورود به آب و بی توجه به هشدار‌های ناجیان غریق در این حادثه جان خود را از دست دادند. بازجویی از فردی که از بازیِ خودکشی، جان سالم به در برد با حضور ماموران پلیس آغاز شد.
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=24130

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.