• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
23

بهترین ترکیب رنگ برای لباسهای پاییزی

  • کد خبر : 24208
  • 08 سپتامبر 2020 - 9:35

پاییز در کمین تابستان است و کم کم به فصل رنگارنگ سال نزدیک می شویم. حتی اگر زیاد اهل دنیای مد نباشید، حتی بدتان نمی آید که لباسهای شما ترکیبی از بهترین رنگهای متناسب با فصل باشند. اما کدام رنگها در پاییز مناسب تر هستند؟ خوشبختانه لباس های پاییزی تنوع زیادی دارند و در انواع مدل ها و رنگ ها در بازار دیده می شوند. پاییز شروع سرد شدن هواست و این یعنی خداحافظی با رنگهای سطحی تابستانی و استفاده از رنگهای عمیق تر. در ادامه چند گزینه مناسب و به روز را برای ترکیب رنگ لباسهایی پاییزی بررسی می کنیم.

بهترین ترکیب رنگ لباسهای پاییزی

ترندهای روز ترکیب رنگ لباسهای پاییزی

زرد و طوسی

زرد و طوسی از آن ترکیب رنگهای دوست داشتنی است که هیچ وقت کهنه نمی شود. اصولا پاییز خیلی ها را با لباس طوسی می بینیم. ترکیب زرد با این رنگ، استایل شما را بسیار زیباتر و شیک تر می کند. مثلا می توانید برای زیباتر کردن بارانی طوسی خود از یک شال زرد استفاده کنید.

خردلی، مشکی، آبی دریایی

بسیاری از افراد عاشق ترکیب رنگهای خردلی و قهوه ای هستند. اگر نمی خواهید از رنگ قهوه ای برای همراهی لباس های خردلی خود استفاده کنید، حتما آبی دریایی و مشکی را امتحان کنید. باور کنید این یکی از بهترین گزینه های ترکیب رنگ لباسهای پاییزی است. کافی است یک بار امتحانش کنید.

رنگ مناسب لباس های پاییزی

سبز زیتونی و آجری

یک ترکیب زیبا، شیک و همیشگی. سبز زیتونی را با آجری ترکیب کنید تا هم خاص تر شوید و هم حس برگهای پخش شده روی دیوار حیاط های قدیمی برایتان تداعی شود.

خردلی، مشکی و جین

اگر عاشق جین هستید، پیشنهاد می دهیم ترکیب رنگهای مشکی و خردلی را با آن امتحان کنید. این ترکیب رنگ لباسهای پاییزی به شما کمک می کند که در عین شیک بودن، کت جین خود را بیشتر به چشم دیگران بیاورید.

رنگ لباس پاییزی

صورتی، سبز و خاکستری

از تضاد صورتی و سبز می توانید بیشترین استفاده را ببرید. ترکیب این دو با خاکستری، استایل شما را در یک روز پاییزی کامل می کند. یک ترکیب زنانه و ظریف که زیبایی ویژه ای به تیپ و استایل شما خواهد بخشید.

صورتی کم رنگ، آبی، طوسی

یک ترکیب رنگ لباسهایی پاییزی برای طرفداران رنگهای فانتزی، ترکیب صورتی کم رنگ با آبی و طوسی است. این یعنی یک استایل شیک و پاستلی که شما را بسیار خوش تیپ تر از همیشه نشان می دهد.

لباس های مناسب فصل پاییز

آبی دریایی، قهوه ای مایل به زرد و سبز زیتونی

هر کدام از این رنگ ها را می توانید به تنهایی و به صورت تک رنگ استفاده کنید. اما ترکیبی هنرمندانه از آنها تفاوتی جذاب در استایل پاییزی شما ایجاد می کند.

سبز جنگلی و نارنجی

و می رسیم به یکی از متداول ترین و پر طرفدارین ترکیب رنگهای لباسهای پاییزی، ترکیب سبز جنگلی و نارنجی. اگر بارانی سبز یا نارنجی دارید، می توانید از یکی دیگر از این دو رنگ برای شال خود استفاده کنید. یا ترکیب را به هر شکل که دوست دارید بچینید و مطمئن باشید که با سبز و نارنجی بسیار شیک تر و مدرن تر از همیشه دیده خواهید شد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=24208

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.