• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
20

بهترین سریالهای دنیا که حتما باید ببینید

  • کد خبر : 24381
  • 12 سپتامبر 2020 - 10:34

سریال دیدن یک سرگرمی مداوم است که می توان هفته ها و ماهها از آن لذت برد. افراد زیادی سریالهای مختلف را دنبال می کنند و هرهفته، هر ماه یا گاها هر سال، منتظر انتشار فصل یا قسمت جدید آنها هستند. امروز می‌خواهیم چند مورد از بهترین سریالهای دنیا را به شما معرفی کنیم.

بهترین سریالهای دنیا

امروز می خواهیم چند مورد از بهترین سریالهای دنیا را به شما معرفی کنیم. سریالهایی که افراد زیادی را معتاد خود کردند و با داستان ها و ماجراهای مهیج خود، راهی جز انتظار برای رسیدن قسمت جدید برای مخاطبان باقی نگذاشتند. پیشنهاد می دهیم گزینه های موجود در فهرستی را که معرفی می کنیم دنبال کنید؛ این سریالها را باید دید!

بهترین سریالهای دنیا

بازی تاج و تخت (Game Of Thrones)

مطمئنا اسم سریال بازی تاج و تخت یا گات را شنیده اید. گیم آف ترونز  یک داستان طولانی فانتزی است که جدال چند اقلیم بر سر پادشاهی را روایت می کند. فیلمی سراسر داستانی و پر از ماجراهای غیر قابل پیش بینی که محال است بتوانید حدس بزنید در قسمت بعدی آن چه اتفاقاتی می افتد. این سریال از شبکه HBO پخش میشد و دیوید بنیاف و دی‌بی وایس سازندگان آن هستند. کتاب «ترانۀ یخ و آتش» نوشتۀ جرج آر. آر. مارتین، منبع اصلی گات بود و لحظه هایی جذاب و بی نظیر را برای مخاطبان ساخت. پادشاهی هفت اقلیم پس از نبردهای طولانی و جدال اژدهاها با ارتش مردگان، به کسی رسید که در ابتدای سریال حتی فکرش را هم نمی کردیم! اگر تا کنون گیم آف ترونز را ندیده اید، باور کنید که لذت بسیار بزرگی را از دست داده اید!

بهترین سریالهای دنیا

تاریکی (Dark)

قبل از تماشای سریال دارک، یک دفترچه تهیه کنید چون قطعا شخصیت ها را باهم اشتباه خواهید گرفت! دارک یکی دیگر از بهترین سریالهای دنیاست که طرفداران بسیار زیادی دارد. این سریال رازآلود جنایی، رگه هایی از درام را نیز با خود دارد. داستان از آنجا شروع می شود که یک کودک در شهر ویندن گم می شود. ماجرا با مفاهیم عجیب زمان گره می خورد و شخصیت ها مدام در زمان سفر می کنند! دارک تولید آلمان است و اگرچه بسیار پیچیده و مبهم است، اما واقعا نمی توان آن را ندید!

بهترین سریالهای دنیا

فرار از زندان (Prison Break)

نام فرار از زندان را هم حتما به عنوان یکی از بهترین سریالهای دنیا شنیده اید. سریالی اکشن با داستانی بر این مبنا که مردی برای فراری دادن برادرش از زندان، خودش را به زندان می‌اندازد. فصل اول فرار از زندان بسیار مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت و افراد زیادی در سراسر دنیا، مدتها منتظر تولید و پخش فصل دوم آن بودند. اگرچه فصل دوم محبوبیت قبل را نداشت، اما خاطره ی خوش فرار از زندان همچنان در ذهن طرفداران این سریال باقی مانده است. پیشنهاد می دهیم حتما خودتان را درگیر مایکل و ماجراهایش برای فرار خود و برادرش از زندان کنید.

بهترین سریالهای دنیا

دوستان (Friends)

اگر دنبال یک سریال کمدی و سرگرم کننده هستید، Friends بهترین انتخاب است. شاید جالب باشد بدانید که بسیاری از منتقدین، فرندز را تایید نکردند! اما بعد از نمایش، این سریال به یکی از بهترین سریالهای دنیا تبدیل شد. سریال دوستان «بهترین برنامهٔ تلویزیون در دههٔ ۹۰» خوانده شد و منتقدان آن را بهترین کمدی تلویزیونی تاکنون نامیدند. سری هشتم این مجموعه با بردن جایزهٔ «عالی ترین مجموعهٔ کمدی» امی ستایش منتقدان را جلب کرد. در این سریال با زندگی سه مرد و سه زن بیست و چند ساله ساکن محله گرین ‌ویچ نیویورک همراه می شویم که ماجراهای بسیار زیبا و کمیکی با یکدیگر دارند. قسمت اول سریال دوستان در ایالات متحده در ۲۲ سپتامبر سال ۱۹۹۴ روی آنتن رفت و آخرین قسمت آن در ۶ می سال ۲۰۰۴ پخش شد.

بهترین سریالهای دنیا

افسار گسیخته ( Breaking Bad)

سریال Breaking Bad یکی دیگر از بهترین سریال های جهان است که در ژانر جنایی، درام، هیجان انگیز ساخته شده است. در این سریال پر طرفدار، با  یک استاد شیمی همراه می شویم که دارای فرزندی معلول می‌ باشد و برای مخارج خانواده خود مجبور است در کارواش هم کار کند. او به اصول اخلاقی خود پایبند است تا زمانی که می‌فهمد دچار سرطان ریه شده است و آنجاست که طی اتفاقی به یکباره به تولید شیشه (متا مفتامین) می‌پردازد. در این مسیر، او با شاگردانش همراه می شود و ماجراهایی برای آنها رخ می دهد که جذابیت سریال را چند برابر می کنند.

بهترین سریال های جهان

پیکی بلایندرز ( Peaky Blinders)

پیکی بلایندرز در ژانر درام و جنایی ساخته شده و هنوز پخش آن به پایان نرسیده است. داستان این سریال در مورد یک خانواده مافیایی است و نحوه رشد و شکل گیری آنها را نشان می دهد. آنچه این مجموعه را به یکی از بهترین سریال های جهان تبدیل کرده است، فیلمبرداری فوق العاده، فیلمنامه قوی، بازیگران تراز اول و بازی های فوق العاده آنهاست. کشش داستان بسیار بالاست و تقریبا امکان ندارد که به آن علاقه  مند نشوید.

بهترین سریال های جهان

شرلوک ( Sherlock)

اگر دوستدار ژانر جنایی ، درام ، معمایی هستید، امکان ندارد سریال بی نظیر شرلوک را دوست نداشته باشید. شرلوک هولمز، کارآگاهی موفق و فوق العاده باهوش است که فیلم ها و سریال های بسیاری از داستان های او ساخته شده است. Benedict Cumberbatch موفق ترین بازی را در نقش شرلوک داشته است و هنر او را در این سریال به عینه می بینیم. سریالی جذاب که استدلال های بسیار دقیق شرلوک را در حل پرونده های جنایی خود به بهترین شکل ممکن به نمایش می‌گذارد و یکی از بهترین سریال های خارجی در ژانر جنایی به حساب می‌آید.

بهترین سریال های جهان
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=24381

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. واقعا برای نویسنده این صفحه متاسفم که گفته فصل ۲ فرار از زندان خوب نبوده ، اگر نویسنده با چشم یک فیلمنامه نویس یا کارگردان این فیلم را ببیند ، قطعا از فصل اول هم این فصل بهتر می باشددد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.