• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
15

تست بازیگری روح الله زمانی برای فیلم خورشید

  • کد خبر : 24642
  • 16 سپتامبر 2020 - 11:45

ویدیوی از تست بازیگری روح الله زمانی برای بازی در فیلم خورشید به کارگردانی مجید مجیدی پس از جشنواره ونیز در فضای مجازی منتشر شده است که در ادامه می‌بینید.

تست بازیگری روح الله زمانی

روح الله زمانی در جشنواره ونیز

روح الله زمانی متولد سال ۱۳۸۴ بازیگر نوجوان ایرانی است که در اولین تجربه بازیگری خود در فیلم خورشید ساخته مجید مجیدی جلوی دوربین رفت و توانست با بازی درخشانش نظر مثبت اهالی رسانه و صاحب نظران را به خود جلب کند. وی در اولین تجربه بازی‌اش موفق به کسب جایزه «مارچلو ماسترویانی» ویژه بهترین بازیگر نوظهور جشنواره ونیز شد.

تست بازیگری روح الله زمانی

هرچند با اعلام مثبت بودن تست کرونای این بازیگر با استعداد، او امکان حضور در جشنواره را پیدا نکرد اما در مورد کارش بسیار صحبت شد و در مراسم اختتامیه جشنواره روح الله زمانی موفق به کسب جایزه «مارچلو ماسترویانی» ویژه بهترین بازیگر نوظهور جشنواره ونیز شد. اخیرا ویدیویی از تست بازیگری که در ابتدای مراحل تولید از او گرفته، منتشر شد:

روح الله زمانی در پیام ویدئویی که برای جشنواره ونیز ارسال کرده بود، گفت: از «آلبرتو بارابر» مدیر جشنواره ونیز و «کیت بلانشت» رئیس هیات داروان و همچنین آقای مجیدی تشکر ویژه می کنم که مسیر زندگی من را به طور کلی تغییر داد. من از دل بچه های کار بیرون آمدم و امیدوارم روزی در هیچ جای جهان هیچ کودک کاری وجود نداشته باشد و تمام امکانات پیش روی آنها باشد.

تست بازیگری روح الله زمانی

او که خود از کودکان کار بوده است و از سن بسیار پایین مجبور بوده کار کند و پول دربیاورد در «خورشید» هم نقش یک کودک کار را بازی می‌کند.  روح الله زمانی در سکانسی از فیلم «خورشید» که برای اولین وارد آب‌انبار می‌شوند، از ارتفاع افتاد و پایش را گچ گرفت. هومن بهمنش درباره بازی روح الله زمانی در فیلم «خورشید» می‌گوید: “او با وجود اینکه پایش در بخشی از فیلم شکسته بود اما با تمام قوا کار کرد. روح الله تکنیک بازیگری را می‌فهمد.”

ویدئو تست بازیگری روح الله زمانی برای فیلم خورشید

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=24642

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.