• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
22

مهاجرت الهام چرخنده و همسر جدیدش به عراق

  • کد خبر : 24875
  • 21 سپتامبر 2020 - 11:30

الهام چرخنده بازیگر ۴۲ ساله کاشانی که مدتی دچار حواشی فراوانی شده بود به همراه همسر جدیدش از ایران به کشور عراق مهاجرت کردند.

مهاجرت الهام چرخنده

الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون که طی سال‌های اخیر پس از تغییر مسیر در فعالیت‌های حرفه‌ای خود با حواشی فراوانی مواجه بود، پس از آنکه نتوانست حواشی و جنجال‌های رسانه‌ای را مهار کند، بعد از یک دوره طولانی مدت سکوت و عدم فعالیت در سینما و تلویزیون، همراه همسرش، سید محمد درویشی از ایران خارج شد و برای زندگی به کشور عراق مهاجرت کرد.

صحبت های الهام چرخنده درباره مهاجرت به عراق

الهام چرخنده گفت: بنده به مدت سه سال همراه همسرم که یک روحانی است در شهر کربلا زندگی می‌کنم و این روزها که بنا به شرایط بیماری کرونا امکان سفر چندان برای مردم فراهم نیست نائب‌الزیاره تمامی ایرانیان در کربلای عزیز هستم.

وی افزود: اقامت من در شهر کربلا طولانی مدت بوده و این تصمیم هم به واسطه شغل همسرم رخ داده است، اما در کل بسیار از حضور در این مکان مقدس خوشحالم و هر لحظه برایم بهترین ها رخ می دهد. امیدوارم که «امام حسین (ع)» پذیرای من در این شهر باشند.

چرخنده درباره احتمال بازگشت خود به کشور گفت: مهاجرت من به کشور عراق به این شکل نیست که نخواهم به کشور بازگردم، به واسطه شغل همسرم در این کشور زندگی می کنم، طی این مدت بارها به ایران هم آمده ام و باز هم خواهم آمد.

او درباره فعالیت‌های خود در شهر کربلا بیان کرد: به اندازه توان و وسعم در این شهر عزیز به فعالیت های فرهنگی می‌پردازم. به هر حال هر جا فرصتی برای نوکری «امام حسین (ع)» باشد من با سر می روم، خوشخبتانه از وضعم در شهر کربلا و زندگی در عراق راضی هستم.

مهاجرت الهام چرخنده

بیوگرافی الهام چرخنده

الهام چرخنده (زاده ۱۳۵۷ ) بازیگر سینما و تلویزیون ایران و همسر سابق فرشید نوابی (بازیگر) است . وی پس از ترک تحصیل در رشتهٔ معماری فعالیت‌های هنری خود را با تدریس طراحی و نقاشی در اصفهان پی گرفت. سپس با بازی در تله تئاتر شباشب در عرصهٔ بازیگری مطرح شد. همچنین با درخشش در فیلم سینمائی شب یلدا که اولین ایفای نقش وی در سینما بود موفقیت زیادی به دست آورد.

طلاق الهام چرخنده از فرشید نوایی

فرشید نوایی و چرخنده که سال ۹۲ در سریال «پروانه» هم همبازی شده بودند، قبل از تعطیلات نوروزی خیلی بی سروصدا از هم جدا شدند. از قرار معلوم فرزند کوچکتر آنها هم پیش پدرش مانده. آنها هیچ وقت درباره علت جدایی حرفی نزدند. نوابی و چرخنده که در روزهای جوانی و زمانی که چرخنده فقط ۱۸ سالش بوده با هم ازدواج کرده بودند.

مهاجرت الهام چرخنده

ازدواج مجدد الهام چرخنده

الهام چرخنده با گذشت سه سال جدایی از فرشید نوابی همسر سابق خود، زندگی جدیدی را آغاز کرده است. نام این بازیگر سینما و تلویزیون، در سال های گذشته، به دلیل موضع گیری های غیرسینمایی، بر سر زبان ها افتاده بود.

مهاجرت الهام چرخنده

مجموعه آثار الهام چرخنده

مجموعه تلویزیونی

*  آوای باران (۱۳۹۲)
*  پروانه (۹۲-۱۳۹۱)
*  من یک مستاجرم
*  دایره تردید

سینمایی

*  ۱ – دامنه‌های سفید (۱۳۹۱)
*   ۲ – سوگند (۱۳۸۷)
*  ۳ – شب یلدا (۱۳۸۰)
*   ۴ – عروسی مهتاب (۱۳۷۵)

سایر آثار

*  شباشب (تله تئاتر)
*  هما (شبکهٔ ویدئویی)
*   والس خداحافظی (تئاتر)
*   ستارهٔ مهاجر (اجرا)
*   جنایت و مکافات (فیلم کوتاه)

مهاجرت الهام چرخنده
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=24875

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.