• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
14

آنچه باید قبل از خرید پکیج بدانید | مهم ترین معیارهای خرید پکیج

  • کد خبر : 24943
  • 22 سپتامبر 2020 - 14:28

پکیج ها دارای انواع مختلفی می باشند و در برندهای متفاوتی تولید می شوند؛ هنگام خرید پکیج باید به نکاتی توجه داشته باشید تا بتوانید انتخاب خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. با بررسی مهم ترین معیارهای خرید پکیج همراه ما باشید.

معیارهای خرید پکیج

پکیج دیواری به دلیل کاربری راحت تر و بهتری که دارید، مورد توجه قرار گرفته و افراد زیادی به جای سیستم های گرمایشی قدیمی تر از این دستگاه استفاده می کنند. با نزدیک شدن به فصل سرما ممکن است شما هم تصمیم داشته باشید از این پس به جای بخاری و آبگرم کن های قدیمی از پکیج برای گرم کردن منزل و تامین آب گرم بهداشتی مورد نیاز خود استفاده کنید. بهتر است پیش از خرید پکیج، با نکات و معیارهایی آشنا شوید تا هنگام خرید به آنها توجه کرده و به این ترتیب، بهترین محصول را انتخاب نمایید. اگر پکیج دیواری شما درست انتخاب شده و فرایند نصب پکیج هم به درستی انجام شود، می توانید از عملکرد بی نقص آن اطمینان داشته باشید. با بررسی مهم ترین معیارهای خرید پکیج همراه ما باشید.

استانداردها و معیارهای خرید پکیج

پیش از خرید پکیج دیواری، باید به چند نکته بسیار مهم توجه کنید. سایز پکیج باید به گونه ای انتخاب شود که با متراژ محیط همخوانی داشته و قادر به گرم کردن آن باشد. پکیج ها بسته به قابلیت هایی دارند و برندشان، با قیمت های مختلفی عرضه می شوند. لذا پیش از خرید مطمئن شوید که بودجه شما به مدل انتخابی تان میخورد.

تعداد رادیاتورها هم مسئله دیگری است که هنگام خرید و نصب این دستگاه باید مورد توجه قرار بگیرد. پشتیبانی، خدمات پس از فروش و سرویس پکیج هم نکته بسیار مهمی است. سعی کنید برای خرید پکیج به مراکزی مراجعه کنید که خدمات پس از فروش مناسبی دارند و برای سرویس های دوره ای یا تعمیرات پکیج دیواری هم بتوانید روی کمک آنها حساب کنید.

معیارهای خرید پکیج

چطور بهترین پکیج دیواری را خریداری کنیم؟

پکیج دیواری بهتر است یا زمینی؟

برای این که از خرید پکیج پیشمان نشوید و این دستگاه بهترین و بیشترین کارایی را برای شما داشته باشد، باید به مدل دستگاه توجه کنید. بسیاری از کاربران از همکاران ما در نمایندگی تعمیرات پکیج می پرسند که پکیج دیواری بهتر است یا زمینی؟ هریک از این مدلها مزایا و معایب خاص خود را دارند. پکیج دیواری معمولا از نظر کارایی، مصرف انرژی و عمر و دوام، بسیار بهتر عمل می کند. اما اگر متراژ خانه شما بالاست، پکیج های زمینی قدرت گرمادهی بیشتری دارند.

معیارهای خرید پکیج

ظرفیت پکیج را در نظر بگیرید

یکی دیگر از نکات بسیار مهم و معیارهای اصلی خرید پکیج ، توجه به ظرفیت دستگاه است. اگر منزل شما زیر ۱۵۰ متر مربع است، پکیج هایی با ظرفیت ۲۴ KW بهترین انتخاب برای شما محسوب می شوند. در محیط های بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ متر، پکیج های ۲۸KW  کارایی بهتری دارند. همچنین برای منازل بین ۲۲۰ تا ۳۰۰ متری هم بهتر است از پکیج هایی با ظرفیت ۳۰KW استفاده شود.

معیارهای خرید پکیج

پکیج فن ‌دار یا بدون فن، کدام بهتر است؟

پیش از خرید پکیج، باید به فن دار یا بدون فن بودن آن توجه کنید. انتخاب بین این دو مدل، بستگی به محلی دارد که قرار است پکیج را در آن نصب کنید. اگر پکیج را در تراس نصب می کنید بهتر است از مدل های فن دار استفاده کنید. در غیر این صورت، پکیج های بدون فن هم گزینه های مناسبی محسوب می شوند.

معیارهای خرید پکیج

تک مبدل یا دو مبدل؟

یکی دیگر از معیارهای خرید پکیج ، تک یا دو مبدل بودن آن است. پکیج‌ های تک مبدل تنها یک مبدل دارند که هر دو عملکرد گرمایش محیط و تامین آب گرم بهداشتی را انجام می دهد. اما در پکیج‌های دو مبدله، هریک از این وظایف بر عهده یکی از مبدلهاست. مزیت پکیج های دو مبدله این است که دیرتر رسوب می گیرند و البته گرمای یکنواخت تری را نیز تامین می کنند. اگر در منطقه ای زندگی می کنید که آب مصرفی آن املاح زیادی دارد، بهتر است از پکیج های دارای دو مبدل استفاده کنید.

معیارهای خرید پکیج

میزان مصرف آب گرم را دست کم نگیرید

به عنوان آخرین معیار مهم در خرید پکیج ، باید میزان مصرف آب گرم دستگاه توجه کنید. اگر شما آب گرم زیادی استفاده می کنید، بهتر است به فکر خریدن پکیج هایی باشد که مخزن آنها ظرفیت بالایی دارد. در غیر این صورت لازم نیست هزینه اضافی کنید؛ پکیج های معمولی هم به خوبی پاسخگوی نیاز شما خواهند بود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=24943

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.