• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
14

آمریکابا ملت ایران جنگ دارد / تحریم های آمریکا جنایت علیه بشریت است

  • کد خبر : 2506
  • 22 می 2019 - 4:45

حجت الاسلام حسن روحانی در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی از تحریم‌های همه جانبه علیه جمهوری اسلامی ایران را جنایت علیه بشریت دانست و اظهارداشت: اقدامات ظالمانه آمریکا جنگ عادی و تحریم نیست بلکه چنگ علیه بشریت است، امروز آمریکا جلوی خرید دارو، غذا و سفر یک بیمار برای معالجه را گرفته است که این اقدامات تحریم نیست بلکه جنایت علیه بشریت است.

وی ادامه داد: آمریکا می‌توانست راه دیگری از جمله تحریم در بخش صنعت پیشرفته را در پیش بگیرد تا در تاریخ رسوا نشود، تحریم دارویی و غذایی نشان دهنده اوج درماندگی و ظلم آمریکا عیله بشریت است. آمریکا با دولت ایران سر جنگ ندار بلکه جنگ آمریکا با ملت ایران با ۸۰ میلیون جمعیت این کشور است.

رئیس جمهور افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران یک چنین شرایطی دارد. جمهوری اسلامی ایران به عنوان مظهر ایستادگی، استقلال و ایمان مردم،  در برابر کفر است.

روحانی با اشاره به اینکه آمریکا پس از شکست در طرح‌ها، ناچار شد خودش آغازگر عهدشکنی باشد و در این میدان تنها بماند گفت: این جزو افتخارات عظیم تاریخ سیاسی ما هست و بر آمریکا پیروز شده ایم.

اقدامات امروز آمریکا علیه ملت ایران جنگ و تحریم نیست، جنایت علیه بشریت است‌

آمریکا با ملت ایران جنگ دارد / ملت ایران هرگز در مقابل آمریکا شکست نمی‌خورند

رئیس‌جمهور بیان کرد: ملت ایران هرگز در مقابل آمریکا شکست نمی‌خورند و شکست آمریکا با عنایت حق و تلاش خودمان تحقق می‌یابد و همچنین دشمنان تبلیغات کردند که قیمت دلار را افزایش دهند و نا امیدی در مردم ایجاد کنند اما موفق نشدند.

روحانی تصریح کرد: با وجود سختی‌های برای برخی مردم باران رحمت الهی بر ملت ایران وفور پیدا کرد. همه پیش بینی‌های آنها برای شرایط آب و هوایی برعکس درآمد و امروز باید از این آب استفاده کنیم و باید در کشاورزی تحول ایجاد کرد.

روحانی اظهار کرد: مبارزه امروز ما با آمریکا افزایش تولید و صادرات است و لازم نیست در این راستا متکی به نفت بود بلکه توسعه گردشگری یکی از این تحولات است بیش از چهار هزار شرکت دانش‌بنیان را دولت در طول چند سال گذشته حمایت کرده است.

رئیس جمهور گفت: تولید، اشتغال و رفع فقر مطلق هدف اصلی دولت از زمان روی کار آمدن است و ما در برابر تحریم آمریکا باید با اراده خود بایستیم و ملت ایران باید با تلاش و تولید بیشتر به آمریکا بفهماند که نمی‌تواند به هدف خود برسد و در این راستا استان‌های مرزی توان آن را دارند که تحریم‌ها را دور بزنند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=2506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.