• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
25

توزیع سیم کارت شاد منتفی شد | اینترنت شبکه شاد رایگان است

  • کد خبر : 25200
  • 28 سپتامبر 2020 - 13:53

محسن حاجی‌میرزایی، وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: اپراتور ها به تعهداتشان عمل نکردند، سیم کارت شاد منتفی شد اما همچنان اینترنت در شبکه شاد رایگان است.

سیم کارت شاد منتفی شد

محسن حاجی‌میرزایی، وزیر آموزش و پرورش در حاشیه همایش یاد یاران درباره حضور امروز خود در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: نمایندگان مجلس درباره وضعیت نیرو‌های حق التدریس، آموزشیاران نهضت، خرید خدماتی و همچنین بازگشایی مدارس سوالات و ابهاماتی داشتند که به آن پاسخ داده شد.

حاجی میرزایی درباره برگزاری کلاس های درسی تشریح کرد: ما موظف هستیم که انواع آموزش را پیش بینی و در اختیار دانش آموزان قرار دهیم و مرجع صلاحیت دار برای اینکه آیا حضور افراد در مدارس ضرر دارد یا خیر ستاد ملی کرونا بوده که طبق مصوبه اخیر در مناطقی که مشکلات حاد باشد به پیشنهاد وزارتخانه‌های بهداشت و کشور اختیاراتی تفویض می‌شود.

وی افزود: همواره اعلام کردیم که حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری است و آموزش افرادی که در مدرسه حاضر می شوند با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی خواهد بود ضمن آنکه خطری که در مدرسه دانش آموز را تهدید می کند بیشتر از سایر فضا‌ها نیست.

 وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: تا کنون هم گزارشی دریافت نکردیم که مشکلی به وجود آمده باشد؛ چراکه هم ما و هم خود خانواده‌ها مراقب هستیم و اگر ستاد کرونا تشخیص دهد همین حضور محدود دانش آموزان که هم‌اکنون ۲۰ درصد است، تغییر می‌کند.

محسن حاجی‌میرزایی بیان کرد: مدارس حلقه اتصال ما با معلمان و دانش آموزان هستند. مدارس ما باز و فعال هستند، اما وضعیت تعطیلی و حضور را ستاد ملی کرونا مشخص می‌کند.

سیم کارت شاد منتفی شد

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال اظهار کرد: آموزش و پرورش قرار نبود کاری انجام دهد؛ برخی اپراتور‌ها مدعی بودند که می‌توانند سیم‌کارت شاد را تولید کنند، اما به دلیل اینکه وزارت ارتباطات با محدودیت شماره رو به رو است، این موضوع کاملا منتفی شد.

وی افزود: البته در تلاش هستیم تا برای ارائه سرویس‌های ایمن تدابیری در وزارت ارتباطات اندیشیده شود.

اینترنت شبکه‌ شاد رایگان است

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: اینترنت شبکه آموزش دانش آموزی رایگان است و اگر خانوده‌ها با مشکلی روبرو شدند آن را اطلاع دهند.

محسن حاجی میرزایی درباره کندی تبادل اطلاعات در این شبکه بیان کرد: ما ۵۵۰ هزار کلاس درس و ۱۹۷ هزار معلم غیر ثابت داریم که بیشتر آموزشیاران نهضت و معلمان حق التدریس هستند که شکل گیری آن‌ها در شبکه شاد زمان بر است و به همین خاطر هنوز در شبکه شاد شناسایی نشده اند.

وی افزود: بخشی از کندی شبکه نیز مربوط به زیرساخت و شبکه همراه اول است که باید هر چه زودتر برطرف شود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=25200

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.