• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
17

واکنش استراماچونی به اظهارات احمد سعادتمند: بس کنید دروغ گویی را

  • کد خبر : 25240
  • 29 سپتامبر 2020 - 13:13

اظهارات جنجالی احمد سعادتمند که در رسانه رسمی باشگاه منتشر شد و در بخشی از آن به مذاکره با استراماچونی پرداخته شده بود، با واکنش سرمربی پیشین آبی ها مواجه شد.

واکنش استراماچونی به اظهارات سعادتمند

اظهارات احمد سعادتمند درباره استراماچونی

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص مذاکرات با استراماچونی صحبت های مفصلی انجام داد که به شرح زیر است:

خیلی‌ها اصرار دارند که بگویند ما درخصوص استراماچونی اقدامی نکردیم و بر روی حرف خودشان هم بسیار اصرار دارند چون به دنبال اهداف خاص دیگری هستند، اما جا دارد که من اعلام بکنم ما نه به قطر رفتیم نه به ترکیه رفتیم و مستقیماً وارد خاک ایتالیا شدیم. در این شرایط کرونایی که بسیار سخت بود و با مجوز وزارت امور خارجه ایتالیا و بر اساس مصوبه هیئت مدیره برای گرفتن تخفیف که مستند همه آنها را نشان می دهم که در واقع هواداران بدانند چه اتفاقاتی در خصوص استراماچونی افتاده است.

اقدامات ما برای سفر از سه ماه پیش صورت گرفت شاید و بر اساس مصوبه هیئت مدیره بود. در آن زمان نه بحث بازی ما با سپاهان و نه تاریخ دربی تعیین شده بود. ضمن اینکه اعتقادمان این بود که باید برویم و یک پرونده بزرگ را در ایتالیا در قالب تعامل و تقسطو یا اقاله ورود پیدا کنیم.

برای فصل آینده هم شروطی گذاشتیم که اگر ما در جام حذفی موفق نبودیم شما هم می توانید یکی از گزینه های ما برای فصل آینده باشید. ۷۰۰ هزار پیش پرداخت و یک میلیون یورو هم برای حقوق یکساله وی در نظر گرفته بودیم که امیدوار بودیم آندره با این پیشنهاد ما موافقت کند. از سال گذشته براساس طلب ها و جرایم و دیرکرد استراماچونی ۵۲۰ هزار یورو از باشگاه طلبکار بود. با این حال ما نسبت به فصل گذشته ۲۵۰ هزار یورو اضافه تر پیشنهاد کردیم.

رقم هایی که استراماچونی پیشنهاد داد

در شکایت ۲۷۵ صفحه ای که وی برای فیفا ارسال کرده بیش از ۲ میلیون یورو درخواست کرده است. فدریکو در پیشنهادی که به ما داد اعلام کرد که می توانیم ۹۰۰ هزار یورو برای بستن پرونده فیفا بگیریم و یک میلیون و ۵۰۰ هزار یورو برای فصل آینده بگیریم. در مجموع ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار یورو پیشنهاد استراماچونی به استقلال بود. ما هم اعلام کردیم توان پرداخت این پول را نداریم.

در مذاکرات بعدی اعلام کردیم که برای آمدن استراماچونی آماده ایم که ۷۰۰ هزار یورو را به ۸۰۰ هزار یورو افزایش دهیم که در دو قسط به وی پرداخت خواهد شد. برای فصل بعد هم گفتیم که یک میلیون و ۲۰۰ هزار یورو پرداخت می کنیم. اما ایشان مجددا اعلام کرد که نتوانستم آندره را متقاعد کنم.

شروط استراماچونی

وی در شرایطی که در نظر گرفته بود دریافت ۹۰۰ هزار یورو برای بستن پرونده در فیفا را اعلام کرد و یک میلیون و ۵۰۰ هزار یورو هم برای فصل آینده درخواست کرده بود. ضمن اینکه باید در مورد ترکیب تیم تضمین داده می شد که از بین ۷ بازیکنی که قراردادشان تمام می شود حتما ۴ بازیکن قراردادهایشان تمدید شود که نام شان را بعدا اعلام خواهد کرد.

واکنش استراماچونی به اظهارات احمد سعادتمند

آندره استراماچونی در واکنش به اظهارات جنجالی احمد سعادتمند پیامی به زبان فارسی در صفحه رسمی خودش منتشر کرد که در آن نوشته بود:

واکنش استراماچونی به اظهارات سعادتمند
واکنش استراماچونی به اظهارات سعادتمند
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=25240

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.