• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
24

۱۰ فیلم برتر ۲۰۱۹ که نباید از دست داد

  • کد خبر : 25408
  • 03 اکتبر 2020 - 17:05

در این مقاله از سایت دخالت ۱۰ مورد از بهترین فیلم های ۲۰۱۹ را به شما معرفی می کنیم تا در فرصت خوب آخر هفته به تماشای آنها بنشینید.

بهترین فیلم های 2019

آخر هفته فرصت خوبی است برای کنار گذاشتن مشغله های کاری و تماشای فیلم. سال ۲۰۲۰ که تا به اینجا، سال پرباری از جهت ساخت فیلم نبوده است. همه گیری کرونا بازار فیلم سازی را راکد کرده و فعالیت قابل توجهی در این عرصه صورت نگرفته است. اما فهرست فیلم های تولید شده در سال ۲۰۱۹ آنقدر زیاد است که قطعا با کمبود فیلم مواجه نمی شویم! امروز ۱۰ مورد از بهترین فیلم های ۲۰۱۹ را به شما معرفی می کنیم.

بهترین فیلم های ۲۰۱۹

علاءالدین Aladdin

علاءالدین یکی از بهترین فیلم هایی است که در سال ۲۰۱۹ ساخته شد تا ثابت کند که انیمیشن های قدیمی هنوز هم پرطرفدار هستند. داستان فیلم مربوط به همان علاءالدین قدیمی است با این تفاوت که ظاهر شخصیت ها تغییر کرده و البته جذاب تر از قبل شده است.

بهترین فیلم های 2019

داستان اسباب بازی ۴  (Toy Story ۴)

مجموعه انیمیشن‌های داستان اسباب بازی به جرات جزء بهترین انیمیشن های تاریخ محسوب می شوند. اسباب بازی هایی که زنده می شوند و دردسرهایی جذاب و دیدنی می سازند و کمتر کسی هست که از ماجراهای آنها خاطره نداشته باشد. در سال ۲۰۱۹ قسمت چهارم و آخرین قسمت این مجموعه اکران شد و محبوبیت بسیاری بین کارشناسان و علاقه مندان به فیلم و پویانمایی کسب کرد.

بهترین فیلم های 2019

خزنده (Crawl)

اگر دنبال یک فیلم ترسناک جذاب و جدید هستید، خزنده را از دست ندهید. البته باید کمی صبور باشید چون احتمالا اول از داستان تکراری فیلم خوشتان نمی آید. اما درگیری انسان با تمساح های وحشی در این فیلم به شکل متفاوت به تصویر کشیده است. به همین دلیل حتما جذب هیجان بالای این فیلم خواهید شد.

بهترین فیلم های 2019

پسرهای خوب (Good Boys)

یکی دیگر از بهترین فیلم های ۲۰۱۹، پسرهای خوب نام دارد. این فیلم یک کمدی متفاوت است که داستان سه پسربچه را روایت می کند. دردسرهایی که برای این بچه ها اتفاق می افتد و نوع برخوردشان با این موقعیت ها بسیار سرگرم کننده و جذاب است و شما را چند ساعتی سرگرم می کند.

بهترین فیلم های 2019

ما (Us)

فیلم ما یکی از آثار تحسین شده هالیوود در سال ۲۰۱۹ بود که در ژانر وحشت ساخته شده است. یک فیلم ترسناک متفاوت که در آن خبری از روح و جن و … نیست اما به خوبی هرچه تمام تر شما را در وحشت موقعیت ها شریک می کند.

بهترین فیلم های 2019

آن: قسمت دوم (It: Chapter Two)

فهرست بهترین فیلم های ۲۰۱۹ یک فیلم ترسناک دیگر هم دارد؛ قسمت دوم مجموعه آن، روایتگر دلقک مشهوری است که زاده ذهن استفن کینگ، نویسنده مشهور داستان‌های ترسناک است. قسمت دوم این فیلم به اندازه سری اولش محبوبیت کسب کرده و موفق به جذب مخاطب شد.

بهترین فیلم های 2019

روزی روزگاری در … هالیوود (Once Upon a Time … in Hollywood)

کوئنتین تارانتینو یکی از کارگردانان مطرح هالیوود است که معمولا به شکل متفاوت عمل  کرده است. تاریخ هالیوود و اتفاقات آن در سال۱۹۶۹، موضوع فیلم روزی روزگاری در هالیوود، ساخته جدید تارانتینو است. لئوناردو دی‌کاپریو، مارگو رابی و برد پیت برخی از مطرح ترین بازیگران این فیلم هستند.

بهترین فیلم های 2019

انتقام‌جویان: پایان بازی (Avengers: End Game)

به عنوان یکی دیگر از بهترین فیلم های ۲۰۱۹ باید به سری جدید اونجرز یا انتقام جویان اشاره کنیم. این فیلم، پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما لقب گرفته و تماشای آن به هواداران کتاب‌های مصور مارول پیشنهاد می‌شود.

بهترین فیلم های 2019

شیرشاه (The Lion King)

مجموعه محبوب و خاطره انگیز شیرشاه هم در میان بهترین فیلم های جهان در سال ۲۰۱۹ حضور دارد. داستان ورژن بازسازی شده این فیلم شبیه به نسخه های قبلی است با این تفاوت که صحنه‌ های با کیفیت و نفس‌گیر آن را نمی توان به راحتی نادیده گرفت.

بهترین فیلم های 2019

جوکر (Joker)

اما می رسیم که اولین فیلم در لیست بهترین فیلم های ۲۰۱۹ که قبلا هم در مورد آن صحبت کرده بودیم. جوکر را می توان بهترین فیلم در سال گذشته میلادی به شمار آورد. این فیلم داستان دلقکی قاتل را روایت می کند که از رفتار ناراحت‌کننده جامعه عصبانی می‌شود و تصمیم‌های خونینی می‌گیرد. هنرنمایی بی‌مثال واکین فینیکس در نقش جوکر، این فیلم را به شایسته‌ترین فیلم سال برای هر جایزه‌ای تبدیل کرده و حالا شایعات ساخت قسمت دوم آن نیز مطرح شده است.

بهترین فیلم های 2019
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=25408

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.