• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
15

فیفا به AFC در پرونده شکایت النصر علیه پرسپولیس اختیار تام داد

  • کد خبر : 25506
  • 06 اکتبر 2020 - 9:53

یک نشریه عربستانی خبر داد فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) تصمیم نهایی در زمینه پرونده شکایت النصر علیه پرسپولیس را به کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذار کرد.

شکایت النصر علیه پرسپولیس

النصر عربستان در آخرین کوشش های خود در شکایت علیه باشگاه پرسپولیس ادعا کرد نیت باشگاه ایرانی در ثبت چندین بازیکن در یک روز و عدم پرداخت بدهی اش جزء اقدامات غیرورزشی به شمار می آید.

رسانه سعودی خبرداد النصر عربستان روز قبل شکایت خود را علیه پرسپولیس با دلیل های مفصل ارائه کرد و خواهان رسیدگی فوری به این مسأله شد.

تیم النصر پس از باخت برابر باشگاه پرسپولیس ایران در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، فورا به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرد.

دلایل النصر برای شکایت علیه پرسولیس

* نخستین دلیل این است باشگاه ایرانی شکایت برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابقش را از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا قبل از دریافت مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا (AFC Champions League) دریافت کرده بود و باید مطالباتش را پرداخت می کرد و در این رقابت ها شرکت میکرد که این کار را نکرده است.

* دومین علت النصر که نقط قوت آنها به شمار می آید این است تیم فوتبال پرسپولیس در تاریخ ۱۲ آگوست( ۲۲ مرداد ۹۹) نامه هشدار فیفا را اخذ کرد که باید در خلال ۳۰ روز مطالبات این مربی کروات را پرداخت کند ولی این باشگاه ایرانی نیتی برای پرداخت بدهی اش نداشت و به جای آن چندین بازیکن جدید در این مرحله ای از زمان هشدار فیفا به صورت گروهی جذب کرد و این در ضمن اقدامات غیرورزشی به شمار می آید.

واگذاری پرونده شکایت النصر علیه‌ پرسپولیس به AFC

درحالیکه امروز قرار است حکم نهایی شکایت النصر عربستان علیه باشگاه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا صادر شود ولی برخی از رسانه های سعودی مدعی شدند فیفا به این باشگاه چراغ سبز نشان داده است.

سایت «سعودی لیگ» اعلام کرد: فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) بعد از استعلام AFC از این نهاد در زمینه ارسال مدارک در پرونده بدهی پرسپولیس تصمیم نهایی را به خود کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذار کرده تا مناسب ترین تصمیم را در این زمینه بگیرد.

 در صورت اثبات تخلف باشگاه پرسپولیس ایران نتیجه دیدار ۳ بر صفر به نفع النصر می شود و ۱۰۰۰ دلار برای پرسپولیس جریمه درنظر گرفته می شود.

شکایت النصر علیه پرسپولیس
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=25506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.