• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
13

حادثه در حادثه | جان باختن تکنسین اورژانس تبریز در حین امداد رسانی

  • کد خبر : 25510
  • 06 اکتبر 2020 - 10:49

 رئیس سازمان اورژانس کشور از جان باختن میلاد ایران نژاد تکنسین اورژانس ١١۵ تبریز حین خدمت خبر داد.

جان باختن تکنسین اورژانس تبریز

“میلاد ایران نژاد” متولد ۱۳۷۲، تکنسین اورژانس آذربایجان شرقی در حین امداد رسانی به فرد سانحه دیده، در پی برخورد یک دستگاه کامیون دیگر با آمبولانس جان خود را از دست داد.

جان باختن تکنسین اورژانس تبریز در حین امداد رسانی

دکتر پیرحسین کولیوند، رئیس سازمان اورژانس کشور در مورد جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعاتى پیش، تصادف یک دستگاه تریلى با آمبولانس اورژانس ١١۵ پایگاه بارگاه شهرستان چاروایماق که تکنسین‌هاى آن درحال امدادرسانى به حادثه واژگونى یک دستگاه کامیون در آزادراه پیامبر اعظم (ص) بودند منجر به جان باختن یکى از تکنسین‌ها به نام آقاى میلاد ایران نژاد در حین خدمت شد.

کولیوند تشریح کرد: مرحوم ایران نژاد قبل از برخورد تریلى با آمبولانس براى بردن تجهیزات به صحنه حادثه واژگونى کامیون، در کابین عقب حضور داشت که پس از تصادف بدلیل شدت جراحات در دم جان باخت.

وی افزود: برای امدادرسانى به مصدومان این حادثه و همچنین راننده کامیون که دچار مصدومیت شده بود، دو دستگاه آمبولانس دیگر به محل اعزام و اقدامات درمانى براى حادثه دیدگان انجام شد.

جان باختن تکنسین اورژانس تبریز

پیام رئیس اورژانس تبریز در پی شهادت میلاد‌ ایران نژاد

در پی جان باختن شهادت گونه کارشناس اورژانس شهرستان چاروایماق رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز پیامی صادر کرد که متن پیام به شرح زیر است:

 وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

در شرایط کنونی که همکاران اورژانس کشور در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا ایثارگرانه به مردم این سرزمین خدمت می‌کنند، بی‌شک آیه شریفه ” ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عندربهم یرزقون” وصف حال این عزیز تازه از دست رفته است.

همکاری که وجود خود را وقف تلاش وخدمتگزاری برای نجات جان هموطنان عزیز کرده بود و حین امدادرسانی به سانحه رانندگی  واژگونی کامیون ، براثر برخورد تریلر با آمبولانس  در دم جان باخت .

اینجانب مصیبت وارده را خدمت  همکاران اورژانس و خانواده محترم ایشان و دیگر بازماندگان وی تسلیت عرض می‌کنم. خداوند روح شریف او را با ارواح طیبه شهیدان محشور کند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=25510

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.