• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
26

خصوصیات سخت‌افزاری گوشی میت ۴۰ پرو ۵G هواوی منتشر شد

  • کد خبر : 26043
  • 19 اکتبر 2020 - 16:04

به تازگی خصوصیات سخت افزاری گوشی میت ۴۰ پرو ۵G هواوی فاش شد. این گوشی که بنا به گفته‌ی هواوی در تاریخ یک آبان ماه به طور رسمی رونمایی می شود، سر و صدای زیادی به پا کرده است.

گوشی میت 40 پرو 5G هواوی

تصاویر جدیدی از موبایل Mate 40 Pro 5G هواوی منتشر شد که به طور کامل خصوصیات فنی آن را نمایان می سازد. در ادامه قصد داریم هر آنچه از Mate 40 Pro 5G در اینترنت فاش شده است را شرح دهیم.

صفحه نمایش جذاب گوشی میت ۴۰ پرو ۵G هواوی

یکی از اصلی ترین امتیازات گوشی میت ۴۰ پرو ۵G هواوی، نمایشگر مدرن آن است. سایت آلمانی Winfuture ویژگی های فنی موبایل Mate 40 Pro 5G هواوی را منتشر کرد. براساس عکس های انتشار یافته و اظهارات بیان شده، صفحه نمایش Mate 40 Pro 5G از تکنولوژی OLED استفاده می کند. نمایشگر ۶٫۷۶ اینچی Mate 40 Pro 5G وضوح خوبی را در معرض دید کاربر قرار می دهد. دقت تصویر ۲۷۷۲ در ۱۳۴۴ پیکسل خلاصه شده است. این نمایشگر ظاهری خمیده دارد و یک تراکم پیکسلی ایده آل با ۴۵۶ پیکسل در هر اینچ را نمایان می سازد.

دوربین های موبایل Mate 40 Pro 5G هواوی

گوشی میت ۴۰ پرو ۵G هواوی دوربین های چندگانه دارد. مانند بسیاری از موبایل های هوشمند امروزی در موبایل Mate 40 Pro 5G هواوی شاهد دوربین های سه تایی خواهید بود. این دوربین‌ها به خصوصیات جذابی چون فوکوس لیزری و فلش LED با حسگر تشخیص گرمای رنگ مجهز شده اند. دوربین اصلی دارای یک حسگر مجزای ۵۰ مگاپیکسلی  قدرتمند است که با دیافراگم F/1.9 و لرزش‌گیر لیزری عکاسی می کند.

حسگر دوربین بعدی ۲۰ مگاپیکسل با دیافراگم F/1.8 می باشد و حسگر آخر که حسگر زوم به شمار می‌آید؛ ۱۲ مگاپیکسل با دیافراگم F/3.4 است. این دوربین ها در فیلم برداری نیز قدرت خوبی دارند. توانایی زوم اپتیکال ۵ برابری و کیفیت ۸K، فیلم های ثبت شده را در بهترین حالت ممکن به نمایش می گذارند.

گوشی میت 40 پرو 5G هواوی

سایر خصوصیات فنی Mate 40 Pro 5G

بخش سخت افزاری و نرم افزاری گوشی میت ۴۰ پرو ۵G هواوی زیر نظر تراشه ی Kirin 9000 به فعالیت می پردازند. این تراشه از ۸ هسته تشکیل شده است و با استفاده از فناوری ۵ نانومتری ساخته می شود. هواوی برای موبایل Mate 40 Pro 5G از یک باتری قوی با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت نیز استفاده کرده است که از شارژ سریع ۶۵ واتی را بهره می برد. این باتری در کمتر از یک ساعت پر شده و آماده ی استفاده ی کاربر می شود.

جالب است بدانید براساس اظهارات فاش شده، باتری موبایل Mate 40 Pro 5G هواوی امکان شارژ برعکس هم دارد و می‌تواند وسایل دیگر را شارژ کند. به نظر می رسد با این خصوصیات ساختاری Mate 40 Pro 5G به یکی از محصولات پرفروش هواوی تبدیل شود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=26043

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.