• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
25

تاریخ رونمایی از گلکسی اس ۳۰ سامسونگ مشخص شد

  • کد خبر : 26095
  • 20 اکتبر 2020 - 16:34

گلکسی اس ۳۰ سامسونگ قرار است همین ژانویه ( اواخر دی و اوایل بهمن ماه ۱۳۹۹) رونمایی شود.

گلکسی اس 30 سامسونگ

به تازگی مشخص شد که گلکسی اس ۳۰ سامسونگ قرار است همین ژانویه ( اواخر دی و اوایل بهمن ماه ۱۳۹۹) رونمایی شود. این خبر از طرف یکی از افشاگران مورد اعتماد منتشر شده و سر و صدای زیادی به پا کرده است. شایعه های انتشار یافته در دنیای اینترنت حاکی از جذابیت های بسیار پرچمدار جدید سامسونگ می باشد. در ادامه اطلاعات فاش شده در خصوص ساختار فنی گلکسی S30 سامسونگ را بیان خواهیم کرد.

رندرهای گلکسی اس ۳۰ سامسونگ یک نمایشگر جذاب را به نمایش گذاشته اند

رندرهای گلکسی اس ۳۰ سامسونگ توسط شخصی به نام استیو همرستافر ملقب ‌به آن‌لیکس (OnLeaks) منتشر شد. وی علاوه بر انتشار این رندها بیان کرده است که این بار سامسونگ برخلاف همیشه برای رونمایی از پرچمدار خود عجله دارد. احتمال اینکه حتی قبل از سال میلادی جدید شاهد تولید انبوه گلکسی S30 سامسونگ باشیم، بالاست. استیو همرستافر پیش از این هم رندهای مختلفی را در اینترنت پخش کرده بود که همگی درست از آب درآمدند. رندهای گلکسی اس ۳۰ سامسونگ گوشی هایی را نشان می دهد که نمایشگرهای زیبا و بزرگی دارند. این نمایشگرهای ۶٫۲ اینچی با حفره‌ای از دوربین سلفی میزبانی می کنند.

گلکسی اس 30 سامسونگ

گلکسی S30 سامسونگ دوربین های چندگانه دارد

بخش پشتی گلکسی اس ۳۰ سامسونگ دوربین های جذابی دارد که با آرایشی جدید پشت سر یکدیگر قرار گرفته اند. در طراحی ساختار این دوربین ها، ظرافت نقش اساسی ایفا می کند. گفته می‌شود ضخامت گلکسی S30 سامسونگ چیزی حدود ۷٫۹ میلی متر می باشد. جالب است بدانید این ضخامت با احتساب برآمدگی سه دوربین به ۹ میلی متر می رسد. به طور کلی گلکسی S30 سامسونگ با ابعاد ۱۵۱٫۷* ۷٫۲ * ۷٫۹ میلی متر اندکی پهن‌تر از گلکسی اس ۲۰ است.

گلکسی اس 30 سامسونگ

گلکسی اس ۳۰ اولترا شباهت زیادی به گلکسی S30 خواهد داشت

پس از انتشار رندهای اولیه ی گلکسی اس ۳۰ سامسونگ؛ در شبکه های اجتماعی رندهایی از گلکسی اس ۳۰ اولترا نیز انتشار یافت. گویا سری اولترا با گلکسی S30 سامسونگ تفاوت های زیادی ندارد. البته از لحاظ ظاهری بلافاصله می توانید تفاوت های این دو موبایل را به چشم ببیندید. بزرگ ‌تر بودن برآمدگی دوربین پنل پشتی در اس ۳۰ اولترا کاملا واضح است. همرستافر مدعی است که این برآمدگی تقریبا دو برابر ساختار تشکیل دهنده ی دوربین های از گلکسی اس ۳۰ می باشد.

گلکسی اس ۳۰ اولترا دارای ۴ دوربین مجزا است. این گوشی هم اندازه ی گلکسی اس ۲۰ اولترا خواهد بود و در ابعاد ۱۶۵٫۱*۷۵٫۶*۸٫۹ میلی متری به دست کاربران سامسونگ می رسد. گوشی جدید و جذاب گلکسی اس ۲۰ اولترا سامسونگ لبه های خمیده خواهد داشت و به دکمه‌های تعیین شدت صدا، پاور و درگاه USB-C مجهز می شود.

گلکسی اس 30 سامسونگ

گلکسی S30 سامسونگ بدون قلم روانه ی بازار می شود

برخلاف شایعه هایی که تاکنون در اینترنت وجود داشت، استیو همرستافر معتقد است که گلکسی اس ۳۰ سامسونگ بدون قلم روانه ی بازار موبایل می شود. شایعاتی که عنوان می کردند گلکسی S30 سامسونگ به همراه قلم لمسی عرضه خواهد شد، احتمالا بر قدرت پشتیبانی گلکسی S30 از تکنولوژی قلم های لمسی دلالت داشته اند. البته آن‌لیکس می‌گوید ممکن است این پشتیبانی از قلم هم در گلکسی اس ۳۰ دیده نشود. به هر حال باید صبر کنیم تا زمستان برسد و پرچمداران سامسونگ به طور رسمی رونمایی شوند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=26095

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.