• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
19

دو پیشگوی بزرگ آمریکا درباره نتیجه انتخابات امسال چه می‌گویند؟

  • کد خبر : 26205
  • 24 اکتبر 2020 - 9:48

دو پیشگوی بزرگ انتخابات آمریکا ، پیشگویی هایی را درباره نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ این کشور در ماه نوامبر انجام داده‌اند.

پیشگویی انتخابات آمریکا

بازار پیشگویی‌های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا این روزها داغِ داغ است. در میانِ پیشگوهایی که در هر دوره نتیجه انتخابات آمریکا را پیش‌بینی می‌کنند، پیشگویی دو نفر به خاطر دقیق بودن پیشگویی‌های قبلی آن‌ها بیش از همه اعتبار دارد.

پیشگویی آلن لیچمن درباره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

«آلن لیچمن» مورخ آمریکایی، یکی از دو پیشگوی بزرگ انتخابات آمریکاست که از سال ۱۹۸۴ نتایج تمامی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را درست پیش‌بینی کرده است. او امسال با استفاده از فرمول ابداعی خود پیش‌بینی کرده که بایدن به خاطر سوءمدیریت ترامپ در موضوع کرونا، پیروز انتخابات امسال خواهد بود.

لیچمن در سال ۲۰۱۶ یکی از معدود افرادی بود که پیش‌بینی کرد ترامپ رئیس‌جمهور بعدی آمریکا خواهد بود، اما اکنون پس از چهار سال می‌گوید که در انتخابات نوامبر بایدن پیروز خواهد شد.

پیشگویی هلموت نورپوت آمریکایی درباره برنده انتخابات

«هلموت نورپوث» استاد علوم سیاسی دانشگاه استونی‌بروک، دیگر پیشگوی معروف آمریکایی است که نتیجه ۵ انتخابات از ۶ انتخابات ریاست‌جمهوری اخیر آمریکا را درست پیش‌بینی کرده است. تنها پیش‌بینی اشتباه او نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۰۰ بود که در آن، «ال‌گور» نامزد وقت حزب دموکرات در یکی از نزدیک‌ترین رقابت‌های ریاست جمهوری تاریخ آمریکا با وجود تعداد رای مردمی بیشتر نسبت به جرج بوش، در شمارش آرای الکترال نتیجه را به او واگذار کرد.

او امسال با استفاده از مدل اختصاصی خود پیش‌بینی کرده است که ترامپ به یک پیروزی بزرگ دست خواهد یافت و برای یک دوره دیگر رئیس‌جمهور آمریکا خواهد شد. حال باید منتظر ماند و دید کدام یک از این دو پیشگوی صاحب‌نام، رکورد پیشگویی‌های انتخاباتی درست خود را حفظ خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=26205

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.