• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
16

دو گوشی جدید از خانواده ردمی نوت شیائومی به زودی روانه ی بازار می شوند

  • کد خبر : 26288
  • 26 اکتبر 2020 - 17:06

این روزها شیائومی آرام آرام پله های ترقی را طی می کند. شاهد تولید سیستم های جذابی از این برند هستیم که مورد استقبال خوبی قرار می گیرند. دو گوشی جدید خانواده ی ردمی نوت شیائومی هم به لیست سیستم های ساخت شیائومی اضافه خواهند شد.

گوشی جدید خانواده ردمی نوت شیائومی

گویا محصولات برند ردمی که اخیرا قادر به دریافت تاییدیه ۳C شده اند، از فناوری شارژ سریع ۲۵ و ۳۳ واتی برخوردار هستند. در ادامه به بیان اولین اطلاعات فاش شده از موبایل های جدید Xiaomi Redmi Note می پردازیم.

سایت ۳C دو گوشی جدید خانواده ردمی نوت شیائومی را ثبت کرد

کمپانی شیائومی و هواوی برای عرضه ی گجت های قابل حمل خود برندهای زیرشاخه دارند. در کنار پوکو که بیشتر بابت تولید گوشی‌های هوشمند شناسایی می شود، ردمی یکی از برندهای معروف زیر شاخه ی شیائومی است که به تازگی گوشی های جدید خود را روانه ی بازار خواهد کرد. فهرست‌ درج‌شده در سایت سازمان ۳C چین نمایانگر حضور دو تلفن هوشمند با شماره مدل‌های M2007J22C و M2007J17C می باشد که تاییدیه‌ی این سازمان را دریافت کرده اند.

دو گوشی جدید خانواده‌ ردمی نوت شیائومی قابلیت های مدرنی خواهند داشت

متاسفانه نام دقیق دو گوشی جدید خانواده ی ردمی نوت شیائومی مشخص نیست؛ اما می‌دانیم که از سری ردمی نوت خواهند بود. آنچه در ۳C ذکر شده حاکی از قابلیت های مدرنی چون فناوری ۵G و شارژ سریع ۲۵ و ۳۳ واتی برای دو گوشی جدید خانواده‌ ی ردمی نوت شیائومی است. احتمال اینکه این دو ویژگی با دوربین های چندگانه نیز همراه شود، بالاست. به هر حال برندهای مختلف از آغاز سال ۲۰۲۰ به کارگیری دوربین های تکی را کنسل نموده اند.

گوشی جدید خانواده ردمی نوت شیائومی

ساختار فنی گوشی های جدید شیائومی از سری ردمی نوت

در حال حاضر اطلاعات چندانی از دو گوشی جدید خانواده ی ردمی نوت شیائومی در دست نیست، اما گزارش وب سایت های مختلف بر حضور دوربینی با رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسل در رمی نوت ۱۰ دلالت دارند. از طرفی شایعات فراوانی پیرامون تراشه ی اصلی موجود در ردمی نوت ۱۰ پرو دیده می شود. در برخی از شایعات  ذکر شده است که شیائومی در ردمی نوت ۱۰ پرو از تراشه اسنپدراگون ۷۵۰ جی استفاده خواهد کرد. این در حالی است که تعداد دیگری از رسانه ها مدعی هستند، محصولات جدید ردمی با استفاده از تراشه دایمنسیتی ۸۲۰ به فعالیت می پردازند. موبایل های جدید Xiaomi Redmi Note ابتدا وارد بازار چین شده و سپس در بازار جهانی حضور می یابند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=26288

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.