• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
13

گوشی ال جی Q52 رونمایی شد

  • کد خبر : 26423
  • 29 اکتبر 2020 - 12:25

گوشی ال جی Q52 به تازگی رونمایی شد. این گوشی هوشمند با قیمت ۲۹۰ دلار روانه ی بازار می شود. هفته ی گذشته اطلاعات اولیه ی موبایل Q52‌ ال جی منتشر گشت.

گوشی ال جی Q52

گوشی ال جی Q52 به تازگی رونمایی شد. این دستگاه یک موبایل میان رده ی جذاب است که ابتدا در بازار کره ی جنوبی به فروش خواهد رسید. در ادامه کلیه ی خصوصیات ساختاری گوشی های جدید ال جی را شرح خواهیم داد.

گوشی ال‌جی K52 همان Q52 است

همان طور که گفته شد، گوشی ال جی Q52 ابتدا در کره ی جنوبی عرضه می شود. Q52 در بازار جهانی و خارج از کره ی جنوبی با نام K52 حضور می یابد. این دو موبایل دقیقا یک محصول واحد هستند و دارای مشخصات سخت افزاری مشابه می باشند. هیچ کم و کاستی خاصی میان ابعاد سخت افزاری و نرم افزاری K52 و Q52 وجود ندارد. در گوشی های ذکر شده ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی دیده می شود. اگر نیاز به حافظه ی داخلی بیشتری داشته باشید هم می توانید از کارت حافظه ی microSD استفاده کنید.

گوشی ال جی Q52 مانند بسیاری از موبایل های امروزی دوربین های چندگانه دارد

یکی از امتیازات گوشی ال جی Q52 که رضایت بسیاری از کاربران ال جی را به دست می آورد، دوربین های چندگانه است. وجود این دوربین ها سیاست ال جی در ساخت گوشی های میان رده به شمار می رود. با نگاهی به پشت گوشی متوجه دوربین‌ها خواهید شد. دوربین اصلی موبایل Q52‌ ال‌ جی‌ به یک حسگر ۴۸ مگاپیکسلی مجهز شده است. در واقع ۴ دوربین و ۲ فلاش برای ثبت تصاویر و ویدئوهای شخصی در Q52‌ شما را همراهی خواهند کرد. در کنار دوربین اصلی، یک حسگر ۵ مگاپیکسلی Ultrawide و دو حسگر ۲ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق قرار گرفته‌اند. دوربین سلفی گوشی Q52‌ هم یک دوربین ۳ مگاپیکسلی کاربردی است.

گوشی ال جی Q52

سخت افزار موبایل Q52 ال جی، کیفیت خوبی ارائه می دهد

به طور کلی سخت افزار گوشی ال جی Q52 قدرت متناسبی دارد. این سخت افزار می تواند به راحتی در مقایسه با سایر گوشی های میان رده ی موجود در بازار برنده ی میدان باشد. تلفن همراه هوشمند Q52 از صفحه ‌نمایشی کاملا مسطح برخوردار است که به حاشیه های بسیار باریکی در سه طرف دستگاه محدود می شود. در لبه ی پایینی کمی تفاوت حاشیه دیده می شود که بر زیبایی سیستم می افزاید.

لازم به ذکر است که  LG Q52 دارای گواهی نظامی MIL-STD-810G می باشد. این گواهی نشان دهنده ی قدرت موبایل Q52 ال جی برای تحمل دمای کم یا زیاد محیط اطراف است. باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، پورت USB-C و فناوری بلوتوث ۵ هم وضعیت سخت افزاری Q52 را تکمیل کرده اند. موبایل هوشمند Q2 در رنگ‌های سفید و قرمز راهی بازار می‌شود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=26423

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.