• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
12

اینتل پردازنده ۸ هسته‌ای Core i9-9900KS را معرفی کرد

  • کد خبر : 2646
  • 28 می 2019 - 0:00

شرکت اینتل سریع‌ترین پردازنده مخصوص بازی‌های رایانه‌ای جهان را به نام “Core i9-9900KS” رونمایی کرد که می‌تواند هر ۸ هسته را با قدرت ۵ گیگاهرتز به کار بگیرد.

 اینتل مدت زیادی است که پردازنده‌های میان‌رده تا بالارده خود را با برند اینتل کور (Intel Core) به جهان شناسانده است. این پردازنده‌ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و بسیاری از متخصصان دنیای فناوری آن‌ها را به عنوان بهترین پردازنده‌های جهان می‌شناسند. اینتل حتی این پردازنده‌ها را در حوزه صنعت هم ارائه کرده و بازخورد مثبتی دیده است.

سال گذشته، اینتل در جریان کنفرانس سالانه‌ی خود، پردازنده‌ای را به‌صورت مختصر به‌نمایش گذاشت که تمامی هسته‌هایش در فرکانس کاری ۵ گیگاهرتز فعال بودند. حالا در جریان رویداد کامپیوتکس ۲۰۱۹، اینتل بالاخره از پردازنده‌ای ۸ هسته‌ای رونمایی کرده‌ است که برای اولین‌بار هر هشت هسته‌ی آن بدون افت، در تمامی حالات، فرکانس ۵ گیگاهرتزی خود را حفظ خواهند کرد.

قدرت فوق‌العاده پردازنده جدید Core i9 اینتل

قدرت فوق‌العاده پردازنده جدید Core i9-9900KS اینتل

 هر ساله اواخر ماه مه یا اوایل ماه ژوئن چشم صنعت کامپیوتر به پایتخت تایوان دوخته می‌شود تا جدیدترین قطعات، لپ‌تاپ‌ها و کنسول‌های بازی و ادوات بازی‌های کامپیوتری را در نمایشگاه “کامپیوتکس” (Computex) یا نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات تایپه به دنیا معرفی کند.

شرکت اینتل امسال دست به کاری ارزشمند زده است و پردازنده پرچمدار خود، ۹۹۰۰K را با کمی تغییر و با مدل Core i9-9900KS رونمایی کرده است. تغییر بزرگی که اینتل در این پردازنده انجام داده این است که سرعت پردازنده جدید این شرکت توانایی دارد تا داده‌ها را با سرعت ۵ گیگاهرتزی و از طریق هشت هسته خود پردازش کند. پیش از این، پردازنده Core i9-9900K تنها از یک هسته خود استفاده می‌کرد.

بدین ترتیب، سریعترین پردازنده اینتل، از گذشته هم سریعتر می‌شود. شرکت اینتل جزئیات زیادی درباره محصول جدید خود ارائه نکرده است، اما مشخص شده که این پردازنده با سرعت پایه ۴ گیگاهرتز کار خواهد کرد که نسبت به مدل ۹۹۰۰K با سرعت پردازش ۳.۶ گیگاهرتز سرعت بیشتری است.

اینتل در یک ویدئوی نمایشی برای رسانه‌ها، این تراشه را در حال اجرا با ویندوز تسک منیجر نشان داد که هر هسته به قدرت ۵ گیگاهرتز رسید.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=2646

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.