• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
24

گوشی اکسپریا وان مارک ۲ سونی با ۱۲ گیگابایت رم رونمایی شد

  • کد خبر : 26688
  • 04 نوامبر 2020 - 15:49

نسخه ی جدید گوشی اکسپریا وان مارک ۲ سونی در وب سایت های رسمی دیده شد. این گوشی قرار است با ۱۲ گیگابایت رم و خصوصیات سخت افزاری با کیفیت روانه ی بازار شود.

گوشی اکسپریا وان مارک 2 سونی

نسخه ی جدید گوشی اکسپریا وان مارک‌ ۲ سونی رونمایی شد. چند روز پیش سونی این گوشی را به لیست موبایل های آنلاک شده ی خود اضافه کرد. پیش از این اطلاعاتی در وب سایت های مختلف از سری جدید گوشی Xperia سونی منتشر شده بود. اما مشخص نبود که حتما موبایل Sony Xperia 1 II با نسخه ی دیگری به بازار موبایل عرضه می شود یا نه. در اینجا کلیه ی اطلاعات فاش شده و دقیق اکسپریا‌ وان مارک‌ ۲ جدید را شرح خواهیم داد.

ارتقا حافظه ی گوشی اکسپریا وان مارک ۲ سونی در نمونه ی جدید

گوشی اکسپریا وان مارک ۲ سونی ۱۲ گیگابایتی یک نسخه ی محدود از نمونه ی استاندارد قبلی است که دارای رم ۸ گیگابایتی بود. سونی این گوشی‌ را به اندروید ۱۰ و تراشه ی اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس مجهز نموده است. بنابراین نمی توان انتظار افزایش کیفیت سخت افزاری  را از سری جدید گوشی Xperia سونی داشت. اصلی ترین پیشرفت وان مارک‌ ۲ سونی، تغییر در میزان حافظه است. درحال‌حاضر، موبایل هوشمند سونی اکسپریا‌ وان مارک‌ ۲ در ژاپن توسط دو اپراتور AU یا Docomo عرضه می‌شود و حافظه ی داخلی کمتری دارد.

ظاهر زیبای نسخه ی آنلاک شده ی موبایل Sony Xperia 1 II

نسخه ی ویژه ی گوشی اکسپریا وان مارک ۲ سونی نه تنها دارای حافظه ی رم بیشتری نسبت به نسخه ی استاندارد اولیه است، بلکه به حافظه ی ذخیره سازی بیشتری نیز مجهز شده است. این حافظه ۲۵۶ گیگابایت است و به راحتی می تواند کارایی مناسبی در ثبت و ضبط سریع اطلاعات داشته باشد. علاوه بر بحث حافظه، باید گفت که موبایل Sony Xperia 1 II زیبایی خیره کننده ای دارد. نسخه محدود در رنگ ‌بندی مشکی عرضه می‌شود و از بدنه‌ی ماتی برخوردار است که اثر انگشت را جذب نمی‌کند.

گوشی اکسپریا وان مارک 2 سونی

احتمال عدم حضور نسخه ی آنلاک شده ی موبایل Sony Xperia 1 II در بازار جهانی

سونی برای نسخه محدود گوشی اکسپریا وان مارک‌ ۲ سونی قیمت ۱۲۴۰۰۰ ین ژاپن معادل ۱۱۷۱ دلار را انتخاب کرده است. اما مشخص نیست که آیا بازار جهانی نیز شاهد حضور این گوشی خواهد بود یا نه. به هر حال سونی تصمیم دارد که همچنان مسیر عرضه ی نسخه های آنلاک شده از گوشی های مختلف را طی کند. شرکت ژاپنی در نظر گرفته که نسخه‌ی آنلاک‌شده‌ای از اکسپریا وان و اکسپریا ۵ روانه ی بازار سازد. این گوشی های هوشمند نیز حافظه ی بیشتری ارائه می کنند، اما هیچ نوع ارتقا سخت افزاری خاصی نخواهند داشت.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=26688

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.