• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
19

گوشی K92 ال‌جی با قیمت ۳۵۰ دلار رونمایی شد

  • کد خبر : 26703
  • 04 نوامبر 2020 - 16:56

گوشی K92 ال جی معرفی شد. این دستگاه قابلیت های جذاب خود را تنها با ۳۵۰ دلار عرضه می نماید.

گوشی K92 ال جی

گوشی‌ K92‌ ال جی‌ معرفی شد. این دستگاه قابلیت های جذاب خود را تنها با ۳۵۰  دلار عرضه می نماید. این قیمت برای یک گوشی‌ کاربردی مجهز به ۵G کاملا اقتصادی است. به نظر می رسد ال جی با سیاست همیشگی خود یعنی تولید گوشی‌ های کاربردی خوش قیمت بار دیگر بر قدرت خود بیافزاید. در ادامه به تشریح ویژگی ها و خصوصیات فنی موبایل LG K92 می پردازیم.

گوشی K92 ال جی از تکنولوژی ۵G پشتیبانی می کند

اصلی ترین ویژگی گوشی K92 ال جی برخورداری از فناوری ۵G است. این فناوری برای دسترسی سریع تر به اینترنت ایجاد شده است. بسیاری از برندهای محبوب و قدرتمند برای پرچمداران جدید خود به طور حتم از ۵G استفاده می نمایند. ال جی‌ نیز از قافله عقب نمانده و در موبایل LG ‌K92 از ۵G بهره گرفته است. سال پیش برای فراهم سازی ۵G در گوشی های موبایل می بایست ۱۰۰۰ دلار هزینه می شد. اما الان این فناوری در حدی پیشرفت کرده است که به جز پرچمداران می توان آن را در گوشی های میان رده نیز مشاهده کرد.

موبایل LG K92 به دوربین های چندگانه مجهز شده است

گوشی K92 ال جی علاوه بر پشتیبانی از ۵G برای رقابت با گوشی های مدرن و به روز سایر برندهای موجود در بازار از دوربین های چندتایی بهره می گیرد. در پنل پشتی این گوشی موبایل، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.78 قرار دارد که با لنز اولترا واید ۵ مگاپیکسلی و دو ماژول ۲ مگاپیکسلی ماکرو و حسگر کاربردی تشخیص عمق همراه می شود. هر چهار حسگر ظاهر ایده آلی داشته و هم سطح با بدنه ی موبایل تعبیه شده اند. وجود تنظیمات فلش LED چهارگانه نیز یکی از امتیازات دوربین های LG K92 است.

گوشی K92 ال جی

خصوصیات فنی موبایل LG K92‌

توان پردازشی گوشی K92 ال جی با تراشه اسنپدراگون ۶۹۰، رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی شکل می گیرد. این خصوصیات فنی می تواند به راحتی قدرت مناسبی برای انجام فعالیت های دیجیتال در موبایل LG K92 ایجاد کند. امکان ارتقای ظرفیت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با کارت حافظه‌ی میکرو SD نیز وجود خواهد داشت. بنابراین اگر احساس می کنید به حافظه ی بیشتری در کار با موبایل جدید خود نیاز دارید؛ همچنان می توانید LG K92 را برگزینید و با یک کارت میکرو وضعیت ساختاری گوشی را ایده آل نمایید.

باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و حضور جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری هم  مشخصه‌های فنی گوشی میان‌رده‌ی جدید ال‌جی تکمیل می کند. LG K92 از تاریخ ۱۶ آبان در ایالات متحده، تحت قرارداد با اپراتور AT&T به فروش می رسد. پیش بینی می شود که این بار هم ال جی در فروش گوشی های میان رده باکیفیت مثل همیشه موفق باشد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=26703

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.