• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
24

موجودی حساب بانکی و منبع درآمد امیر تتلو لو رفت + بیوگرافی امیر تتلو

  • کد خبر : 26712
  • 05 نوامبر 2020 - 10:13

امیر تتلو در یک مصاحبه که به تازگی پخش شده است درباره موجودی حساب بانکی خود و منبع درآمد خود توضیحاتی ارائه داده است.

موجودی حساب و منبع درآمد تتلو

تتلو از اسم هایی است که این روزها سر زبان ها افتاده و به یک ترند تبدیل شده است. او از خواننده های زیر زمینی پرحاشیه است. امیر تتلو در اخرین پست های خودش در شبکه های اجتماعی حرف از خودکشی زد. بعد از بسته شدن پیجش در اینستاگرام دو پیج مختلف با نام های مستعار ایجاد کرد که رکورد فالوور را در ۵ ساعت شکاند.

موجودی حساب و منبع درآمد امیر تتلو

امیر تتلو در یک مصاحبه قدیمی که به تازگی منتشر شده است، در خصوص منبع درآمد و موجودی حساب بانکی خود گفت: برای کارهایم اسپانسر دارم ولی در کل هر زمان که موجودی بانکی ام تمام شود، یک چیزی می فروشم، یک بار شعرهایم را و یک بار هم ماشینم را می فروشم.برای هدف باید تلاش کرد .

او در این مصاحبه گفت که حدود ۳ میلیون تومان فقط در حسابش پول دارد. تتلو در این مصاحبه قدیمی به علت تاتوهایی که در دستش بود، مجبور به پوشیدن لباس آستین بلند شده بود.

بیوگرافی امیر‌ تتلو

امیر تتلو متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ در تهران با اصالتی آذری متولد شد. نام اصلی او امیرحسین مقصودلو است. او در یک خانواده ۵ نفره در محله مجیدیه تهران بدنیا آمد. مدتی به خاطر شغل پدرش در رشت زندگی کردند. تتلو تاکنون چندین‌بار با اتهام‌های گوناگون بازداشت و پس از مدتی آزاد شده‌است.

امیر تتلو ، خواننده و ترانه‌سرای ایرانی است که در سبک رپ، پاپ و آراندبی فعالیت می‌کند. او از نخستین خوانندگان سبک آر اند بی در ایران است که توانست به صورت «زیرزمینی» بخواند و شهرتی به‌دست آورد. او در اواسط دههٔ ۱۳۸۰ به دبی سفر کرد و پس از مدتی به ایران بازگشت.

موجودی حساب و منبع درآمد تتلو

او نخستین آلبوم رسمی خود به نام زیر همکف را در سال ۱۳۹۰ بدون اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرد و پس از زیر همکف، تاکنون ۱۱ آلبوم دیگر منتشر کرده‌است. او تاکنون سه بار توسط پلیس بازداشت شده‌است. اولین بازداشت تتلو در سال ۱۳۹۲ توسط پلیس امنیت اخلاقی بود و پس از آن در سال ۱۳۹۵ به دلیل «تشویش و اشاعه فساد و فحشا» به مدت بیش از دو ماه در بازداشت موقت به‌سر برد.

امیر تتلو در سال ۱۳۹۷ ایران را به مقصد استانبول، ترکیه ترک کرد و نخستین کنسرت خود را همان سال با حواشی بسیاری در تفلیس، گرجستان برگزار کرد. تتلو بهمن ۱۳۹۸ در ترکیه به علت آنچه «نقض مقررات ویزا» عنوان شد، به مدت یک هفته بازداشت شد.

موجودی حساب و منبع درآمد تتلو

تتلو یک گیاه‌خوار وگان است. و همواره دیگران را به گیاه‌خواری و عدم آزار رسانی به حیوانات و کشتن آن‌ها دعوت کرده و از عدم رعایت حقوق حیوانات انتقاد کرده‌است. به همین سبب وی برای خودش عنوان «پسر طبیعت» را برگزیده و در بین دوستدارانش نیز با این عنوان شناخته می‌شود.

آلبوم‌های امیر تتلو :

زیر همکف (۱۳۹۰)

تتلیتی (۱۳۹۲)

من (۱۳۹۳)

شماره ۶ (۱۳۹۴)

ممنوع (۱۳۹۴)

شماره ۷ (۱۳۹۵)

قهرمان (۱۳۹۶)

امیر (۱۳۹۶)

سایه (۱۳۹۷)

جهنم (۱۳۹۷)

برزخ (۱۳۹۸)

موجودی حساب و منبع درآمد تتلو

تلاش امیر تتلو برای فوتبالیست شدن

امیر تتلو ترانه منم یکی از اون یازده تام را در حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برزیل خواند. این آهنگ تمی غمگین دارد و در آن از زمین خاکی، بدبختی و توپ پلاستیکی یاد شده است. امیر تتلو اعلام کرد که پس از آهنگ «مردمان بی عشق» از موسیقی خداحافظی می‌کند و می‌خواهد فوتبالیست شود. امیر تتلو در روز ۲۲ مهرماه ۱۳۹۳ به طور سرزده به تمرین تیم پرسپولیس وارد شد و اعلام کرد می‌خواهد جای علی کریمی را در این تیم بگیرد. طبق نوشته‌های مطبوعات در روزهای بعد اعلام شد امیر تتلو در همان روز توسط حمید درخشان سرمربی وقت پرسپولیس از تمرین این تیم اخراج شده است.

خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس نیز بیان کرد که محترمانه از امیر تتلو خواسته است که برود. بعد از این حواشی امیر تتلو در صفحه فیس بوک خودش اعلام کرد نمی‌خواهد برای پرسپولیس حاشیه سازی کند و قصد دارد فوتبال را در تیم راه آهن شروع کند. اما چند روز پس از این سخنان امید گلمکانی معاون رسانه‌ای باشگاه راه آهن اعلام کرد: «با توجه به اینکه از ابتدای لیگ چهاردهم بنای باشگاه راه آهن بر مبنای آن قرار گرفته که تمرینات تیم به دور از هرگونه هیاهوی رسانه‌ای برگزار شود تا کادرفنی و بازیکنان تمام تمرکز خود را بر روی مسائل فنی قرار داده و مطرح شدن مسائل حاشیه‌ای بویژه خارج از فوتبال، تمرکز تیم را برهم نزند، ضمن ادای احترام به اظهارنظرهای مختلف در این زمینه، با عرض عذرخواهی، از حضور افراد متفرقه در جریان تمرینات تیم راه‌آهن، ممانعت خواهد شد.»

موجودی حساب و منبع درآمد تتلو
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=26712

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.