• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
24

احتمالا آیفون ۱۳ دارای حافظه ی ۱ ترابایتی خواهد بود

  • کد خبر : 26737
  • 05 نوامبر 2020 - 13:17

هنوز مدت زیادی از رونمایی آیفون ۱۲ اپل نگذشته است که شایعاتی در خصوص ویژگی های سازنده ی آیفون ۱۳ در گوشه و کنار وب سایت های مختلف و شبکه های اجتماعی گوناگون دیده می شود.

آیفون 13

اصلی ترین شایعه ای که این روزها توجه بسیاری از کاربران، منتقدین و کارشناسان دنیای تکنولوژی را جلب کرده است، حافظه ی ۱ ترابایتی نسل ۱۳ آیفون های اپل است. در اینجا کلیه ی حاشیه های مرتبط با این موضوع را بیان خواهیم کرد.

ارتقا حافظه یکی از امتیازات اصلی آیفون ۱۳ است

طبق شایعات منتشر شده، اپل این بار برای گوشی های هوشمند خود قصد ارتقا حافظه را دارد. این قضیه در حالی است که آیفون ۱۲ نهایتا به ۵۱۲ گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی مجهز شده است. از آنجایی که آیفون هیچ گاه قادر به استفاده از مموری کارت های مختلف نبوده است، یک حافظه ی داخلی ۱ ترابایتی می تواند رضایت کاربران بسیاری را برای اپل به دست آورد.

آیفون 13

حافظه ی ۱ ترابایتی iphone 13 اپل برای ثبت و ضبط عکس های باکیفیت کارایی دارد

همان طور که می دانید، اپل هر سال برای گوشی های جدید خود دوربین های باکیفیتی در نظر می گیرد که عکس های واضح و زنده را ثبت می کنند. مسلما دوربین های جدیدتر، عکس ها و ویدئوهای ثبت شده را با حجم بیشتری نسبت به دوربین های آیفون های قبلی در حافظه ذخیره می نمایند. بنابراین حافظه ی ۱ ترابایتی آیفون ۱۳ به راحتی ثبت و ضبط عکس های بی نظیر و خوش رنگ را ممکن می سازد. باید منتظر دوربین های بی نظیر نسل ۱۳‌ آیفون های اپل باشیم.

آیفون 13

نسل ۱۳ آیفون های اپل قیمت بالایی خواهد داشت

اپل یک برند محبوب و لوکس است. آیفون های این کمپانی هیچ گاه با قیمت مناسب و ارزان روانه ی بازار نشده اند. نوسانات دلار و ارز نیز می تواند برای تهیه ی آیفون های جدید اپل دردسرساز شود. از طرفی حافظه ی ۱ ترابایتی مطمئنا قیمت آیفونحافظه ۱۳ را افزایش خواهد داد. براساس توییت شخصی به نام جان پروسر که پیش از این هم بارها اطلاعات دست اولی از ساختار سازنده ی آیفون های اپل منتشر کرده، حافظه ی ۱ ترابایتی کاملا در روند کار تولید نسل ۱۳ آیفون های اپل قرار گرفته است. در نتیجه با وجود قیمت ۱۴۰۰ دلاری آیفون ۱۲ احتمالا iphone 13 اپل حداقل ۱۶۰۰ دلار خواهد بود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=26737

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.