• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
12

سه گوشی ردمی نوت ۹ به زودی رونمایی خواهند شد

  • کد خبر : 26759
  • 07 نوامبر 2020 - 9:29

شیائومی به تازگی قرار است یک مجموعه ی سه تایی از گوشی ردمی نوت ۹ را روانه ی بازار کند.

گوشی ردمی نوت 9

حضور شیائومی در دنیای تکنولوژی هر سال پیشرفت خوبی دارد. تعداد کاربران و متقاضیان گوشی های شیائومی روز به روز در حال افزایش است. این بار نیز پیش بینی می کنیم گوشی های ‎Xiaomi Redmi Note 9 با استقبال خوبی رو به رو شوند.

گوشی ردمی نوت ۹‌ قیمت مناسبی خواهد داشت

اصلی ترین امتیاز خانواده ی ردمی نوت ۹ قیمت مناسب آن هاست. براساس دیدگاه بسیاری از کارشناسان شیائومی برندی برای گوشی های مقرون به صرفه است. گوشی های ‎Xiaomi Redmi Note ‌۹ نیز قابلیت های دیجیتالی خود را با قیمت متناسبی به دست کاربر می سپارد. البته شاید نباید انتظار بیش از حدی از سخت افزار سازنده ی این گوشی ها داشته باشید. اما به عنوان یک دستگاه میان رده در سیستم های مشابه Redmi Note 9 برنده ی میدان می شود.

حسگر سامسونگ در گوشی های ‎Xiaomi Redmi Note 9

اکانت Digital Chat Station که اخباری درخصوص عرضه و تولید دستگاه های دیجیتال منتشر می کند؛ با توییت ویژه ای اعلام کرد که گوشی ردمی نوت ۹ به حسگر جدید ISOCELL HM2 سامسونگ مجهز است. از طرفی مشخص شده است که گوشی های ‎Xiaomi Redmi Note ‌‌۹ دارای دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی هستند. کیفیت عنصر اصلی تشکیل دهنده ی ردمی نوت سری ۹‌ می باشد. طولی نمی کشد که می توان سری جدید گوشی‌ های ردمی نوت‌ را در بازار موبایل مشاهده کنیم. احتمالا نوت‌ ۹‌ از ردمی به راحتی با ردمی نوت ۱۰ رقابت خواهد کرد. باید دید میان این دو گوشی‌ کدام یک فروش بیشتری خواهد داشت.

گوشی ردمی نوت 9

گوشی های ‎Xiaomi Redmi Note 9 پیش از سال میلادی جدید معرفی خواهند شد

سال میلادی جدید مثل همیشه زمانی برای عرضه و رونمایی از محصولات جدید برندهای مختلف دنیای تکنولوژی است. انتظار می رفت ردمی نوت ۱۰ به جای ردمی نوت ۹ رونمایی شود، اما شیائومی در رویکردی متفاوت در مراسمی ماه آینده Redmi Note ‌۹ را عرضه می کند. بنابراین احتمالا نوت ۱۰ تا نیمه ی اول سال آینده رونمایی نخواهد شد. البته شایعاتی در خصوص عرضه ی زود هنگام و غیر منتظره ی این گوشی نیز در گوشه و کنار وب سایت های مختلف دیده می شود. براساس دیدگاه برخی از افراد نیز شیائومی قصد دارد به صورت همزمان از هر دو گوشی رونمایی کند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=26759

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.