• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10

فرمانده سپاه: توانستیم به داستان ناوها خاتمه بدهیم

  • کد خبر : 2679
  • 28 می 2019 - 23:00

سرلشکر سلامی گفت: ۱۲ سال پیش با هدف قرار دادن هدفی معادل یک سوم ناو هواپیمابر آمریکا به داستان این ناوها در دریا خاتمه دادیم.

به گزارش پایگاه خبری دخالت سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در مراسم تجلیل از دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علم و صنعت طی سخنانی اظهار داشت: همه عزت و کرامت و امنیت امروز ما مدیون دوران استثنایی تاریخ اسلام یعنی دوران دفاع مقدس است.

سردار سلامی : انقلاب اسلامی آمد تا احیا گر مجدد عصر تمدن اسلامی باشد

وی با اشاره به اینکه وسعت و عظمت هرکشوری به وسعت فکرها واندیشه و قلمرو تفکر مردان و زنان آن کشور است، ادامه داد:   فرهنگ دانش اخلاق معنویت ‌اندیشه ‌و مهتر از آن استقلال فرهنگ نشانگر عظمت یک جامعه است. امروز شما نمادها و مظاهر تفکر نوین جامعه ما هستید.

 امروز دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها، نمادها و مظاهر تفکر نوین جامعه و بیرق داران علم و فرهنگ و پرچم داران اندیشه هستند.

سردار سلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی آمد تا احیا گر مجدد عصر تمدن اسلامی باشد و مسلمانان را از گورستان جهل مدرن بیدار کند. اما قدرتهای بزرگ نمی توانستند بپذیرند که تمدنی به نام اسلام در جهان حاکم شود زیرا هندسه قدرت در جهان تغییر می کرد.

فرمانده سپاه: توانستیم به داستان ناوها خاتمه بدهیم/ ما یک قدرت بزرگ و شکست‌ناپذیریم

سرلشکر سلامی تصریح کرد :  ما می خواستیم داستان کشتی های جنگی و ناوهای هواپیمابر را در دریا حل کنیم. شهید طهرانی مقدم این کار را برعهده گرفت.

ما باید می توانستیم ناوها را از راهای دور بزنیم. تست های متعددی انجام شد اما همه نا موفق بود. ۱۲ سال پیش این اتفاق رخ داد که هدفی معادل یک سوم ناو هواپیمابر در دریا مورد هدف قرار گرفت و ما توانستیم به داستان ناوها خاتمه بدهیم.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: دشمن با همه توان خود در حداکثر فشار ممکن در حوزه های مختلف سیاسی ، امنیتی، اقتصادی و روانی فعال شده اما ملت ایران ایستاده است و همچنان به پیش می رود. امروز ما توانسته ایم با اقتدار فضای عملیات روانی دشمن را بشکنیم و ظرفیت دشمن برای جنگ را تخلیه کنیم.

سرلشکر سلامی عنوان کرد: ما در عراق حضور نظامی نداریم و در سوریه هم اندک مستشارانی داریم. ما در آخرین فرازیم و مشکلات اقتصادی ما حل شدنی است. با مدل مدیریت جهادی و انقلاب هم به راحتی از این فراز عبور می کنیم و این آخرین فراز مواجهه ما است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=2679

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.