• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
13

مشخصات گوشی نوکیا C1 پلاس فاش شد

  • کد خبر : 26968
  • 10 نوامبر 2020 - 17:15

این روزها نوکیا بار دیگر میان سایر گوشی های هوشمند قرار گرفته و سعی دارد به اعتبار گذشته ی خود فروش چشم گیری داشته باشد. نوکیا C1 پلاس جدیدترین گوشی هوشمند و زیبای نوکیا است.

گوشی نوکیا C1 پلاس

به گفته ی منابع معتبر دنیای تکنولوژی مدت زیادی تا رونمایی رسمی موبایلNokia C1 Plus  باقی نمانده است. خصوصیات اصلی این گوشی به تازگی فاش شد. در اینجا به معرفی کلیه ی خصوصیات منتشر شده از Nokia C1 Plus می پردازیم.

گوشی نوکیا C1 پلاس، گوشی ساده اما کارآمد

در حال حاضر اکثر گوشی های نوکیا از لحاظ ساختار سازنده بسیار ساده هستند. این سادگی می تواند برای استفاده ی افرادی که دارای بودجه ی محدودی می باشند و یا نیازی به قابلیت های فنی پیشرفته ندارند، مفید واقع شود. HMD Global سال گذشته نوکیا C1 را به‌عنوان یکی از موبایل های ارزان‌قیمت مبتنی بر اندروید معرفی کرد. احتمالا گوشی نوکیا C1 پلاس نیز دستگاه ساده و خوش قیمتی است.

قابلیت های گوشی  Nokia C1 Plus

گوشی های جدید نوکیا اصولا زیاد خبرساز نمی شوند. بنابراین کاملا طبیعی است که اطلاعات محدودی از گوشی نوکیا C1 پلاس در دست باشد. اما به هر حال این برند همچنان دارای طرفداران قدیمی خود است. پیش از این اطلاعات کمی از موبایل Nokia C1 Plus در سازمان EEC منتشر شده بود که بر اساس آن، گوشی جدید نوکیا با شماره مدل TA-1312 راهی بازار می‌شود. C1 پلاس قابلیت های اندرویدی کارآمد را در صفحه‌نمایش ۵٫۴۵ اینچی با وضوح +HD ارائه می نماید. دوربین های سلفی و اصلی این گوشی هر کدام به حسگر ۵ مگاپیکسلی مجهز شده اند.

گوشی نوکیا C1 پلاس

خصوصیات فنی گوشی Nokia C1 Plus

ابعاد سخت افزاری گوشی نوکیا C1 پلاس براساس فعالیت یک تراشه ی هشت هسته ای که دارای فرکانس هسته ای ۱٫۴ گیگاهرتز می باشد، شکل گرفته است. یک گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی نیز تکمیل کننده ی خصوصیات فنی این گوشی می باشد. این خصوصیات کاملا با باتری ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعتی موبایل Nokia C1 Plus  هماهنگ است. بنابراین می توان انتظار یک گوشی نرمال ساده را داشت. این گوشی ها همواره متقاضیان خاص خود را دارند.

ویژگی های ظاهری موبایل Nokia C1 Plus

اگر بخواهیم در مورد خصوصیات ظاهری گوشی نوکیا C1 پلاس توضیح دهیم، باید به یک گوشی زیبای ساده اشاره نماییم. در این گوشی مانند سایر موبایل های سال گذشته و احتمالا سال ۲۰۲۱ شاهد دوربین های چندگانه ی ردیف نخواهیم بود. این مسئله به خودی خود طرفداران ویژه ای دارد. موبایل Nokia C1 Plus  در ابعاد ۱۴۹٫۱ * ۷۱٫۲ * ۸٫۷۵ میلی‌متر ساخته شده و دارای لبه های خمیده است. پیش بینی می شود دو رنگ آبی و قرمز برای این گوشی در نظر گرفته شده باشد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=26968

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.