• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
20

آیفون ۱۳ از باتری‌های جدیدی استفاده خواهد کرد

  • کد خبر : 27277
  • 17 نوامبر 2020 - 14:44

طبق ‌گفته‌ی مینگ چی کو، آیفون ۱۳ به فناوری باتری جدید موسوم به LCP Soft Board عرضه خواهد شد.

آیفون 13

هنوز مدت زیادی از رونمایی آیفون ۱۲ نگذشته است که شایعاتی در خصوص آیفون ۱۳ به گوش می رسد. این نوع افشاگری ها در خصوص موبایل های جذاب اپل همواره وجود داشته است. در حال حاضر نیز مینگ چی کو، تحلیل گر معروف محصولات کمپانی اپل عنوان کرده است که باتری های جدیدی با تکنولوژی جدید و مدرن تر درون آیفون های نسل ۱۳ اپل قرار می گیرند. در ادامه به بیان کلیه ی حاشیه های این موضوع می پردازیم.

LCP Soft Board نام باتری جدید آیفون ۱۳ است

مینگ چی کو مدعی است که سال آینده برای آیفون‌ ۱۳‌ و آیفون مینی ۱۳ شاهد یک فناوری تازه به نام LCP Soft Board  خواهیم بود. این تکنولوژی به نام مدارهای انعطاف پذیر هم معروف است. البته اپل پیش از این نیز در آیفون ۸ برای ساختار آنتن های LTE از تکنولوژی مدارهای انعطاف پذیر استفاده کرده بود. این تکنولوژی در آیفون ۸ توانسته بود قدرت خوبی را ارائه دهد. حال باید دید یک باتری ساخته شده با مدارهای انعطاف پذیر تا چه حد قوی خواهد بود.

باتری جدید Iphone 13 اپل، باتری‌های پر قدرت و انعطاف پذیری هستند

همان طور که گفته شد، باتری جدید آیفون ۱۳ با تکنولوژی مدارهای انعطاف پذیر قدرت بی نظیری ارائه خواهند داد. به طور کلی این مدارها برای انتقال داده در سرعت بالا و تاخیر کم کاربرد دارند. بنابراین طبیعی است که در باتری نیز کارایی خوبی داشته باشند. تأمین‌کننده‌ی مدارهای انعطاف پذیر شرکت Career Technology است. همکاری اپل با این شرکت مسلما پارامترهای استاندارد تعیین شده ای خواهد داشت که در تولید آیفون جدید نسل ۱۳ موثر است.

آیفون 13

ظرافت بدنه ی Iphone 13 اپل با باتری های جدید تکمیل می‌شود

آیفون ۱۳ اولین آیفونی است که از فناوری مدار منعطف در باتری استفاده می‌کند. این موضوع ظرافت بدنه ی آیفون را تکمیل خواهد کرد. علاوه بر صرفه جویی در فضای داخلی موبایل با صرفه جویی در هزینه های ساخت و شاید قیمت نهایی دستگاه نیز رو به رو باشیم. شرکت Career Technology، یک کمپانی تازه تاسیس است و این مسئله نیز در کاهش هزینه ها موثر بوده است. باید صبر کنیم تا اطلاعات بیشتری در خصوص سایر قابلیت های باتری جدید آیفون‌ نسل ۱۳‌ منتشر شود. اما آنچه واضح است، قدرت بی نظیر و همیشگی آیفون های جدید اپل است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=27277

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.