• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
41

آیپد اپل بازار فروش تبلت های ۲۰۲۰ را به دست آورد

  • کد خبر : 27354
  • 18 نوامبر 2020 - 16:41

غلبه اپل در صحنه فروش جهانی بازار تبلت هم چنان در سه ماهه سوم ۲۰۲۰ در حال پیشروی است، بر اساس تحقیقات انجام شده، میزان فروش و ارسال آیپد نسبت به سال قبل به طور تخمینی ۴۷ درصد افزایش داشته است که تا حد زیادی ناشی از بحران بهداشتی سال اخیر می باشد.

میزان فروش آیپد اپل

بر اساس آمار منتشر شده، اپل امسال با فروش ۱۵٫۲ میلیون دستگاه آیپد، سلطه‌ی خود بر بازار جهانی تبلت‌ را حفظ کرده است. این برند محبوب و قدرتمند سال هاست که جایگاه ویژه ای در میان سایر تبلت ها و گوشی های هوشمند یافته است. به نظر می رسد همچنان سایر برندها باید برای رقابت با این کمپانی قدرتمند به دنبال اعمال سیاست های جدید و خلاقیت های کاربردی باشند. در ادامه به بیان کلیه ی حاشیه های مرتبط با این موضوع می پردازیم.

کرونا باعث افزایش میزان فروش آیپد اپل شده است

یکی از علل اصلی افزایش میزان فروش آیپد اپل در سال ۲۰۲۰ شیوع ویروس کروناست. این موضوع در وب سایت ها و شبکه های اجتماعی فراوانی عنوان شده است. بر اساس عقیده ی کارشناسان و متخصصین دنیای تکنولوژی، سهم آیپد اپل از بازار جهانی با افزایش دورکاری کارمندان سراسر دنیا رابطه ی مستقیم داشته است. البته این مسئله در حال حاضر تنها بر روی آیپدهای اپل متمرکز شده است. آیفون ۱۲ اپل هنوز نتوانسته از لحاظ میزان فروش با گلکسی های جدید سامسونگ رقابت کند.

افزایش سهم آیپد از بازار جهانی در مقابل سال گذشته

افزایش دورکاری و تقاضا برای خرید تبلت قدرتمند، میزان فروش آیپد اپل را با افزایش ۴۷ درصدی رو به رو ساخته است. بر اساس گزارش شرکت تحقیقاتی Canalys، اپل امسال ۱۵٫۲ میلیون دستگاه آیپد به فروش رسانده است؛ درحالی‌ که در بازه‌ی زمانی مشابه در سال میلادی گذشته، این عدد چیزی حدود ۱۰٫۴ میلیون بوده است. آمار و ارقام به دست آمده نشان دهنده ی اختصاص ۳۴٫۴ درصد از سهم بازار جهانی در سه ‌ماهه‌ ی سوم ۲۰۲۰ به تبلت های اپل می باشد.

رقابت تنگانگ سامسونگ و اپل در سال ۲۰۲۰

سامسونگ و اپل امسال مانند همیشه با یکدیگر رقابت داشته اند. این بار اپل کمی در حوزه ی فروش گوشی های هوشمند از سامسونگ عقب ماند. چرا که آیفون ۱۲ یک ماه دیگر از موعود روانه ی بازار شد. از طرفی نبود شارژر و هدفون در آیفون جدید اپل برای متقاضیان این برند تاحدودی دلسرد کننده بود. اما سامسونگ با سیاست انتشار گلکسی های قیمت مناسب گوناگون توانست فروش بالاتری را نسبت به اپل در زمینه ی گوشی موبایل داشته باشد. در حالی که میزان فروش آیپد اپل از تبلت های سامسونگ بیشتر بوده است. البته سامسونگ هم امسال جهش بزرگی را در عرضه ی تبلت به بازار جهانی تجربه کرد. این رقیب قدرتمند اپل در سه ‌ماهه سوم ۹ میلیون دستگاه تبلت به بازار عرضه کرده است و سهم ۲۰٫۴ درصدی از بازار جهانی به خود اختصاص داده است.

احتمالا فروش بالای تبلت های اپل تا آخر سال ۲۰۲۰ ادامه پیدا می کند

همان طور که می دانید تبلت های جدید اپل یعنی مدل آیپد ایر با طراحی مشابه آیپد پرو و سخت افزاری مدرن تر و قدرتمندتر شهریور ۱۳۹۹ ( سپتامبر ۲۰۲۰) روانه ی بازار شد. بنابراین این تبلت یک سیستم تازه در بازار جهانی است که احتمالا تا آخر امسال باعث افزایش تعداد متقاضیان اپل خواهد شد. در هر صورت ۲۰۲۰ سال فروش آیپدهای اپل می باشد و این واقعیت همچنان ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=27354

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.