• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
63

مشخصات فنی گوشی شیائومی Mi 11 Pro، پرچمدار جدید شیائومی فاش شد

  • کد خبر : 27367
  • 19 نوامبر 2020 - 9:51

یکی از افشاگران دنیای فناوری، بعضی از اطلاعات مربوط به مشخصات گوشی شیائومی Mi 11 Pro را فاش کرده است. در ادامه مشخصات کامل و قیمت گوشی شیائومی می ۱۱ پرو را شرح می‌دهیم. با ما همراه باشید.

گوشی شیائومی Mi 11 Pro

شیائومی برندی است که روز به روز در حال پیشرفت است. تعداد کاربران و متقاضیان این کمپانی به دلیل طراحی و ساخت گوشی های جذاب و کاربردی در حال افزایش است. این روزها خصوصیات گوشی شیائومی Mi 11 Pro، پرچمدار جدید شیائومی در فضای مجازی فاش شده است. به نظر می رسد موبایل می ۱۱ پرو از شیائومی بتواند با سایر پرچمداران موجود در بازار رقابت کند. در ادامه به بیان کلیه ی حاشیه های منتشر شده در این خصوص می پردازیم.

تاثیر شیوع کرونا در فروش گوشی های شیائومی

شیوع ویروس کرونا در سال ۲۰۲۰ فروش بسیاری از سیستم های دیجیتالی را متحول کرد. شیائومی نیز تحت تاثیر این مسئله قرار گرفت. همان طور که می دانید از لحاظ قیمت، گوشی های هوشمند شیائومی سیستم های کاربردی مقرون به صرفه ای هستند. از این رو با وجود کاهش درآمد بسیاری از مشاغل پس از شیوع ویروس کرونا، بسیاری از افراد به سمت خرید گوشی های شیائومی روی آوردند. این موضوع احتمالا باعث افزایش فروش پرچمدار جدید شیائومی یعنی گوشی شیائومی Mi 11 Pro نیز خواهد شد.

امتیازات برتر و ویژگی‌های مدرن گوشی شیائومی Mi 11 Pro

براساس اظهارات افشاگران دنیای تکنولوژی در وب سایت ها و شبکه های اجتماعی مختلف، شیائومی جزء اولین کمپانی هایی است که از تراشه اسنپدراگون ۸۷۵ در پرچمدار جدید استفاده می‌کند. سری می ۱۱ از دو نسخه ی استاندارد و پرو تشکیل می شود. گویا امتیازات برتر گوشی شیائومی Mi ‌۱۱ Pro‌‌ کاملا نسبت به نسخه ی معمولی قابل رویت است. این موبایل دارای یک نمایشگر بسیار جذاب با رزولوشن +QHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود.

گوشی شیائومی Mi 11 Pro

حضور شارژرهای جدید در کنار موبایل می ۱۱ پرو

در حال حاضر تنها شاهد انتشار برخی از خصوصیات جزئی گوشی شیائومی Mi 11 Pro در اینترنت هستیم. اما به نظر می رسد قرار است با شارژرهای سریع ۱۲۰ واتی رو به رو شویم. شارژرهای ۸۰ واتی جدید شیائومی نیز در حال حاضر در بازار دیده می شوند. براساس عقیده ی شیائومی این شارژر در عرض ۱۹ دقیقه یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را از صفر به ۱۰۰ می رساند.

صفحه نمایش جذاب گوشی Mi 11 Pro شیائومی

براساس اطلاعاتی که افشاگران در وب سایت های مرتبط با دنیای تکنولوژی بیان کرده اند، گوشی می ۱۱ پرو شیائومی به نمایشگر جذاب و ایده آلی مجهز شده است. به نظر می رسد این نمایشگر می تواند یکی از امتیازات اصلی موبایل Xiaomi Mi 11 Pro به شمار برود. طبق شایعات منتشر شده موبایل Xiaomi Mi 11 Pro دارای صفحه ‌نمایش QHD+ با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز می باشد.

دوربین های موبایل می ۱۱ پرو از شیائومی ارتقا چندانی نسبت به مدل قبل نخواهند داشت

دوربین سلفی گوشی شیائومی Mi 11 Pro در بالای گوشی سمت چپ قرار می گیرد. این دوربین با لبه های خمیده ی صفحه نمایش هماهنگ می شود. وضعیت دوربین ها و ساختار سازنده ی بدنه ی گوشی می ۱۱ پرو تغییرات زیادی اعمال نشده است. احتمالا یک به روزرسانی جزئی در این راستا شکل گرفته است. اما از لحاظ وضوح نمایشگر یک ارتقای عظیم ظهور کرده است. به هر حال باید صبر کنیم تا اطلاعات بیشتری از این گوشی های جدید شیائومی فاش شود.

گوشی شیائومی Mi 11 Pro

ویژگی دوربین های تعبیه شده در موبایل Xiaomi Mi 11 Pro

رسانه ی Digital Chat Station در خصوص دوربین های گوشی می ۱۱ پرو شیائومی اطلاعاتی منتشر نمود که سر و صدای زیادی به پا کرد. موبایل Xiaomi Mi 11 Pro یک پرچمدار حرفه ای است که برای دوربین اصلی خود از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می کند. در کنار این دوربین نیز یک حسگر ۱۲ مگاپیکسلی تله‌ فوتو قرار گرفته است. شیائومی در ساخت این گوشی کاملا به دنبال ارتقا وضعیت تصاویر و ویدئوهای ثبت شده توسط دوربین سیستم بوده است.

ارتقا سطح کیفی تصاویر در دوربین‌های پرچمدار شیائومی حتمی است

براساس عقیده ی رسانه ی Digital Chat Station ارتقا وضعیت ثبت تصاویر و ویدئوها در پرچمدار جدید شیائومی یعنی گوشی می ۱۱ پرو شیائومی حتمی خواهد بود. البته این موضوع کاملا طبیعی است. برندهای سازنده این روزها با سیاست افزایش سطح کیفی دوربین گوشی های  خود فعالیت می کنند. به هر حال می ۱۱ پرو شیائومی با رابط کاربری MIUI 12 معرفی می‌شود. این رابط کاربری از AI HDR پشتیبانی می‌کند. متاسفانه Digital Chat Station اطلاعات دیگری در خصوص ساختار دوربین می ۱۱ پرو یا دیگر اجزای تشکیل دهنده ی آن فاش نکرده است. مشخص نیست حسگری که برای دوربین تله ‌فوتو در نظر گرفته شده؛ به‌صورت نیتیو ۱۲ مگاپیکسلی است یا ۴۸ مگاپیکسلی Quad Bayer. موبایل Xiaomi Mi 11 Pro با خصوصیات نسبتا متفاوت خود از نسخه ی می ۱۱ ، طی ماه های آتی روانه ی بازار خواهد شد.

گوشی شیائومی می 11 پرو

باتری و شارژ می‌ ۱۱ پرو

یکی از ویژگی های جالب توجه گوشی شیائومی Mi 11 Pro، باتری آن است. البته شیائومی همیشه باتری های فوق العاده ای در گوشی هایش تعبیه کرده و این بار هم از این سنت قدیمی اش پیروی کرده است. یک باتری غول پیکر ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی می ۱۱ پرو را همراهی می کند تا شاهد شارژ فوق سریع ۶۷ واتی باشیم. تنها در ۳۶ دقیقه، می توان می یازده پرو را از صفر تا صد درصد شارژ کرد.

قیمت گوشی شیائومی مدل می ۱۱ پرو

طرفداران شیائومی عادت کرده اند که مجموعه ای از قابلیت های پیشرفته و فوق العاده را با قیمتی به مراتب پایین تر دیگر رقبا خریداری کنند! پرچم ‌دار جدید شیائومی هم از همین قاعده پیروی می کند. گوشی شیائومی Mi 11 Pro با قیمت ۵۰۰۰ یوآن یا ۷۶۲ دلار برای نسخه ۱۲۸/۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد. اگرچه مبلغ بالایی است، اما اگر امکانات این گوشی را با هم رده هایش در برندهای دیگر مقایسه کنید، متوجه اختلاف موجود می شوید. قیمت نسخه‌های ۲۵۶/۸ و ۲۵۶/۱۲ گیگابایتی نیز به ترتیب ۸۰۷ و ۸۶۸ دلار اعلام شده است.

تعمیرات تلویزیون
تعمیر لپ تاپ
تعمیرات موبایل
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=27367

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.