• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
14

دستگیری سارقان خودروی اینترنتی ۱۰ دقیقه پس از سرقت

  • کد خبر : 27506
  • 22 نوامبر 2020 - 13:13

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری از دستگیری سارقان خودروی اینترنتی که بلافاصله پس از سرقت خودرو شناسایی و دستگیر شدند، خبر داد.

دستگیری سارقان خودروی اینترنتی

سرهنگ دوستعلی جلیلیان، سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری اظهار کرد: ساعت ۲۰:۰۰ نوزدهم آبان ماه ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۱۷ جوادیه در حال گشت‌زنی در محدوده کلانتری بودند که راننده اینترنتی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ زرد رنگ به آنان مراجعه و اظهار داشت، به درخواست شهروندی که تقاضای راننده از مقصد یوسف‌آباد به جوادیه کرده بود، به نشانی مبدا حاضر شدم و پس از سوار کردن دو جوان، به مقصد جوادیه حرکت کردم.

وی تشریح کرد: شاکی گفته است که پس از طی مسافتی و رسیدن به اواخر مسیر، دو جوان با تهدید سلاح سرد، موبایل و خودروام را زورگیری و پس از پیاده کردن من در این نقطه به سرعت از محل گریختند.

سرکلانتر هفتم بیان کرد: با توجه به اینکه ماموران کلانتری جوادیه بلافاصله پس از سرقت خودرو در جریان سرقت خودرو قرار گرفتند و در محل حاضر بودند، طرح مهار و دستگیری سارقان اجرا و مشخصات خودرو به کلیه گشت‌های انتظامی سرکلانتری هفتم پلیس پیشگیری اعلام شد.

وی با اشاره به دستگیری سریع سارقان خودروی اینترنتی افزود: با گذشت ۱۰ دقیقه از وقوع سرقت، ماموران کلانتری جوادیه موفق شدند خودروی سرقتی را در محدوده باغ‌آذری شناسایی و در یک عملیات پلیسی آن را متوقف و هر دو سارق جوان را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی‌های بیشتر از دو متهم، گوشی سرقتی، تجهیزات نظامی قلابی و یک قبضه سلاح سرد، اقلام مورد نیاز برای سرقت کشف و هر دو متهم به همراه خودروی مسروقه برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری جوادیه انتقال یافتند.

سرهنگ جلیلیان در پایان اظهار کرد: هر دو سارق پس از مواجهه حضوری با شاکی به جرم ارتکابی اعتراف کردند و با دستور قضائی در اختیار کلانتری جوادیه قرار دارند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=27506

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.