• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
16

گوشی گلکسی Z فولد ۳ سامسونگ طراحی خاص و جدیدی خواهد داشت

  • کد خبر : 27617
  • 24 نوامبر 2020 - 16:38

در سال ۲۰۲۰ شاهد گوشی های تاشو و جدیدی از سامسونگ بوده ایم که سر و صدای زیادی به پا کردند. نسل دیگری از این گوشی ها یعنی گوشی گلکسی Z فولد ۳ سامسونگ با طراحی جذاب و جدیدتری قرار است روانه ی بازار شود. اخیرا اطلاعاتی در این خصوص منتشر شده است که در ادامه به بیان آن می پردازیم.

گوشی گلکسی Z فولد 3 سامسونگ

گوشی گلکسی Z فولد ۳ سامسونگ به دوربین زیر نمایشگر مجهز می‌شود

۲۰۲۰ سالی برای طراحی و ساخت گوشی های هوشمند به روز و جذاب بوده است. سامسونگ نیز با طراحی موبایل های تاشو توجه زیادی به خود جلب کرد. هم اکنون در اواخر سال ۲۰۲۰ سامسونگ اطلاعاتی درباره ی گوشی گلکسی Z‌ فولد ۳ سامسونگ منتشر کرد. این گوشی اولین موبایل سامسونگ خواهد بود که به دوربین زیر نمایشگر مجهز می شود.

فناوری دوربین سلفی زیر نمایشگر در میان رقیبان سامسونگ

در حال حاضر مدتی است که کمپانی های مختلف سعی دارند دوربین های سلفی پرچمداران خود را به زیر نمایشگر گوشی منتقل کنند. اضافه کردن موفقیت آمیز این فناوری به ساخت گوشی هوشمند نیازمند زمان نسبتا زیادی برای آزمایش های مختلف و بررسی جوانب گوناگون دیجیتالی است. باید فاکتورهای مختلفی هنگام طراحی دوربین های سلفی زیرین در نظر گرفته شود. در حالی که کمپانی های مختلف درگیر این ساخت و ساز جدید هستند، سامسونگ گزارشی منتشر کرد که نشان می دهد در حال ساخت محصول جدیدی با این ویژگی سیستماتیک به روز است. گوشی گلکسی Z فولد ۳ سامسونگ به طور حتم برای تعبیه کردن دوربین سلفی از طراحی خاصی استفاده خواهد کرد و دوربین را زیر نمایشگر جاسازی می کند.

ساختار فنی دوربین های زیر نمایشگر در موبایل Galaxy Z Fold 3

طبق گزارش های مختلف و تصاویر منتشر شده در دنیای مجازی، گوشی گلکسی Z فولد ۳ سامسونگ با ظرافت بالایی طراحی شده است. شکاف بین پیکسل‌ها در نمایشگر این گوشی به ‌گونه‌ای است که برای عبور نور، کیفیت لازم را ارائه دهد. البته با وجود این نوع طراحی سخت‌افزاری، هنوز الگوریتم‌های خاصی برای اصلاح تصاویر نهایی احساس می شود؛ زیرا نور مطمئنا توسط لایه نمایش OLED شکسته می‌شود و موجب افت کیفیت تصاویر دوربین سلفی خواهد شد. به هر حال احتمالا مانند همیشه سامسونگ به فکر کلیه ی ابعاد ساخت دوربین های حرفه ای در پرچمداران خود می باشد.

گوشی گلکسی Z فولد 3 سامسونگ

موبایل Galaxy Z Fold 3 یکی از پرچمداران اصلی سامسونگ خواهد بود

انتظار می‌رود سامسونگ Galaxy Z Fold 3 در سه‌ ماهه سوم سال ۲۰۲۱ به بازار جهانی گوشی های موبایل اضافه شود. گوشی گلکسی Z فولد ۳ سامسونگ با وجود دوربین جدید زیرین خود یکی از پرچمداران سال آینده خواهد بود. در این بین ادغام خطوط تولیدی گلکسی نوت نیز می تواند موثر واقع شود و بر میزان توجه سلیقه های مختلف به ساختار جدید Z Fold 3 بیافزاید.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=27617

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.