• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
54

حذف موقت اکانت اینستاگرام

  • کد خبر : 27656
  • 25 نوامبر 2020 - 16:24

گاهی اوقات پیش می‌آید که قصد داشته باشید به خود کمی استراحت دهید و از فضای شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام دور باشید. خوشبختانه اینستاگرام چنین قابلیتی را مدت‌هاست به امکانات خود اضافه کرده است، با ما همراه باشید تا روش حذف موقت اکانت اینستاگرام آشنا شوید.

حذف موقت اکانت اینستاگرام

اینستاگرام، شبکه اجتماعی شلوغ و پر هیاهویی است که افراد زیادی از سرتاسر جهان در آن عضو هستند. این اپلیکیشن با جذابیت های بصری که دارد، روزانه وقت زیادی از کاربران می گیرد. افراد زیادی هم هستند که از اکانت تجاری اینستاگرام استفاده می کنند و حسابهایی برای کسب درآمد دارند.

 همه کاربران، چه آنها که به فکر کسب درآمد هستند و چه افراد عادی ممکن است بخواهند مدتی از این فضا دور باشند و استراحت کنند. در این صورت باید چه کرد؟ حذف موقت اکانت اینستاگرام در این شرایط بهترین کار است. به این ترتیب حساب کاربری شما به صورت دست نخورده باقی مانده و تمام پست هایتان هم حفظ می شوند. اما حساب کاربری حذف شده و برای مدتی، هیچ فعالیتی در اینستاگرام نخواهید داشت. همچنین هرموقع که بخواهید می توانید با وارد کردن نام کاربری و رمز ورود، مجددا صفحه خود را فعال کنید. در ادامه شما را با نحوه دی اکتیو کردن موقت اینستاگرام آشنا می کنیم.

آموزش حذف موقت اکانت اینستاگرام

گام اول

برای غیر فعال کردن حساب کاربری خود در اینستاگرام، باید از طریق سایت این اپلیکیشن اقدام کنید. به آدرس https://www.instagram.com رفته و روی Log in کلیک کنید. نام کاربری (آی ‌دی) و رمز عبور (پسورد)‌ خود را وارد کنید تا وارد حساب کاربری تان شوید. پس از ورود به اکانت به صفحه اصلی خودتان وارد می ‌شوید که شبیه به صفحه اصلی اینستاگرام در موبایل بوده و تصاویر خود و کسانی که در اینستاگرام دنبال می ‌کنید قابل مشاهده می باشد.

حذف موقت اکانت اینستاگرام

گام دوم

حالا باید در همین صفحه وارد پروفایل شخصی خود شوید.

حذف موقت اکانت اینستاگرام

گام سوم

پس از باز شدن صفحه پروفایل، روی Edit profile کلیک کنید تا به صفحه ویرایش پروفایل خود هدایت شوید. سپس تا انتهای صفحه پائین بروید و روی عبارت Temporarily disable my account کلیک کنید تا به صفحه غیرفعال کردن اکانت وارد شوید.

حذف موقت اکانت اینستاگرام

گام چهارم

در صفحه غیرفعال کردن اکانت باید دلیل خود برای حذف موقت اینستاگرام را انتخاب نمایید.

حذف موقت اکانت اینستاگرام

گام نهایی

پس از انتخاب دلیل، اینستاگرام از شما می خواهد که مجددا رمز اکانت خود را وارد کنید. پسورد را وارد کرده و روی دکمه قرمز رنگی که با عبارت Temporarily disable account در پایین صفحه مشخص شده است کلیک کنید. پس از تایید نهایی، حساب کاربری شما به صورت موقت حذف خواهد شد.

حذف موقت اکانت اینستاگرام

نکاتی در مورد قابلیت دی اکتیو کردن اکانت‌ اینستاگرام

پیش از این که اقدام به حذف موقت اکانت اینستاگرام خود کنید، لازم است که نکات و شرایط این کار را بدانید. این نکات عبارتند از:

کاربران تنها هفته ‌ای یک بار می توانند حساب اینستاگرام خود را فعال و غیر فعال کنند.

با غیرفعال کردن اکانت و خارج شدن از آن، حساب غیر فعال شده و هیچ کس نمی تواند صفحه شما را ببیند.

با غیرفعال کردن اکانت پیام‌های شخصی دایرکت، پست‌ها، فالورها و … دست نخورده باقی خواهند ماند.

در نظر داشته باشید این روند از نظر اینستاگرام کاملا بدون اشکال اعلام شده است اما برخی از کاربران برای فعال سازی مجدد حساب خود مشکلاتی داشته اند.

پس از غیرفعال کردن اکانت، نام کاربری شما موقتاً به instagrammer تغییر خواهد کرد و پس از گذشت مدت زمانی (از چند دقیقه تا چند ساعت) اکانت به طور کلی به همراه کامنت‌ ها و لایک ‌ها موقتاً محو خواهد شد.

اینستاگرام هیچ محدودیتی برای ورود مجدد و فعال کردن اکانت اعلام نکرده است. اما برای این کار باید چند روزی صبر کنید.

برای حذف موقت اکانت اینستاگرام، هیچ راهی جز مراجعه به وب ‌سایت اینستاگرام وجود ندارد.

تعمیرات تلویزیون
تعمیر لپ تاپ
تعمیرات موبایل
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=27656

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.