• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
10

شیائومی در رویای سلطنت بر بازار موبایل / اپل موبایل تاشو می سازد

  • کد خبر : 2767
  • 01 ژوئن 2019 - 12:34

بازارهای بین‌المللی برای شیائومی از اهمیت بالایی برخوردارند و آن را می‌توان در سخنان لو ویبینگ مدیر اجرایی ردمی که برند زیرمجموعه شیائومی است، دید. او در مصاحبه اخیر خود از جزئیات برنامه‌های این شرکت برای سلطنت بر بازار جهانی موبایل سخن به میان آورده است.

همان‌طور که ویبینگ، مدیرعامل ردمی در مصاحبه‌اش به آن اشاره کرده است، شیائومی در ۷ فصل پیاپی پرفروش‌ترین برند در هند لقب گرفته است .

این کمپانی چینی با زیرمجموعه خود (ردمی) روی هم رفته ۲۹ درصد از سهم فروش گوشی در بازار هند را تصاحب کرده‌اند. در نتیجه رسیدن به این هدف بلندپروازانه برای آن‌ها دور از دسترس نخواهد بود.

جدای از این‌ها، ۷ دستگاه از فهرست ۱۰ گوشی پرفروش در هند، ساخت شیائومی است و باید به این موضوع اشاره کنیم که طبق اعلام رسمی شیائومی، فقط در عرض دو ماه این شرکت موفق به فروش بیش از ۲ میلیون دستگاه ردمی نوت ۷شده است.

این شرکت قصد دارد به برنامه خود برای عرضه گوشی‌های مقرون به صرفه ادامه دهد بنابراین با گسترش کسب و کار خود، حاشیه سود زیادی در انتظار این شرکت نیست و به نظر می‌رسد شیائومی هنوز عجله‌ای برای ساخت گوشی‌های گران‌قیمت ندارد.

موبایل

اپل موبایل تاشو می سازد

به گزارش پایگاه خبری دخالت به نقل از دیلی میل، به نظر می رسد اپل قصد دارد با ارایه یک موبایل تاشو بر رقبایش غلبه کند.

این نخستین گام جدی اپل برای ساخت گوشی تاشو محسوب می شود و تا پیش از این شاهد هیچ تلاشی برای ساخت گوشی هوشمند تاشو از سوی اپل نبودیم.

در شرایطی که سامسونگ با نخستین گوشی تاشو خود به بن بست خورده است و هنوز مشخص نیست تاریخ دقیق رونمایی ادین گوشی چه زمانی خواهد بود، اپل به فکر افتاده که گوشی تاشو هوشمند تولید کند. اما چرا اپل اکنون به این فکر افتاده است؟ شاید منطقی ترین پاسخ این باشد که چون گلکسی تاشو مشکلات فنی دارد و هواوی نیز تحت فشار دولت ایالات متحده قرار گرفته است.

این شرکت حق امتیاز اختراعی را ثبت کرده که در آن یک نمایشگر تاشو نشان داده شده است. این نمایشگر از دو قسمت تا می شود و همچنین این طرح حاکی از آن است که دستگاه را می توان در حالت باز به عنوان یک تبلت نیز استفاده کرد. علاوه براین موارد دستگاهی که در این حق امتیاز توضیح داده شده، به داخل یا خارج نیز تا می شود.

حق امتیاز اختراع مذکور حاوی ۳۷ طراحی مختلف است که ویژگی های فنی و شیوه های تا کردن دستگاه ها را نشان می دهد.

یکی از نکات جالب توجه در این حق امتیاز مربوط به نمایشگر و کاور تاشدنی آن است. طبق اطلاعات موجود در حق امتیاز نمایشگر و کاور آن به‌صورتی طراحی شده‌اند که هم‌زمان تا یا باز می شوند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=2767

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.