• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
11

سامسونگ تولید سری گلکسی نوت را پایان خواهد داد.

  • کد خبر : 27697
  • 26 نوامبر 2020 - 13:27

چند روزی است که خبر پایان تولید سری گلکسی نوت سر و صدای زیادی در اینترنت به پا کرده است. به گزارش وب ‌سایت Aju News، سامسونگ دیگر گوشی نوت تولید نخواهد کرد. قرار است قلم مخصوص این سیستم ها به سری اس و سری زد فولد اضافه شود. در ادامه به بیان کلیه ی حواشی منتشر شده در این خصوص می پردازیم.

پایان تولید سری گلکسی نوت

خبر پایان تولید سری گلکسی نوت ؛ به صورت رسمی از طرف سامسونگ تایید شد.

این روزها مرتبا شایعات مختلفی درباره ی پایان تولید سری گلکسی نوت منتشر می شود. روزهای قبل گفته شده بود که گلکسی اس ۲۱ اولترا جایگزین گوشی های قبلی خواهند شد. به تازگی خبری منتشر شد که شایعات توقف تولید موبایل های گلکسی نوت سامسونگ را تایید می کرد. به گزارش وب‌سایت Aju News، سامسونگ رسما اعلام کرده است که گوشی‌های سری نوت دیگر تولید نمی‌شوند.

تمرکز سامسونگ بر روی عرضه ی گوشی گلکسی زد فولد ۳ خواهد بود.

پایان تولید سری گلکسی نوت سامسونگ نشانه ای برای تمرکز این کمپانی محبوب بر روی طراحی و تولید گلکسی زد فولد ۳ می باشد. این گوشی با ساختار مدرن و متفاوت خود در همین آغاز راه تولید، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. طبق اطلاعات فاش شده، گوشی گلکسی زد فولد ۳ از نسل دوم صفحه‌ نمایش بسیار نازک (Ultra Thin Glass) استفاده می‌کند که از قلم پشتیبانی می‌کند.

پشتیبانی از قلم در گلکسی های مختلف ادامه خواهد داشت.

به نظر می رسد سامسونگ پس از پایان تولید سری گلکسی نوت؛ به حضور پر رنگ قلم در پرچمداران خود ادامه دهد. علاوه بر گلکسی زد فولد ۳، گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱ که در اوایل بهمن‌ماه معرفی خواهند شد نیز از قلم پشتیبانی می کنند. مطابق با شایعات موجود در اینترنت، گلکسی اس ۲۱ اولترا از قلم برخوردار است. باید منتظر بمانیم تا این گوشی ها روانه ی بازار شوند. در حال حاضر اطلاعات چندانی از گوشی های گلکسی اس ۲۱ اولترا وجود ندارد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=27697

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.