• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
15

کارمندی که با جنازه مارادونا سلفی گرفت کشته شد

  • کد خبر : 27777
  • 28 نوامبر 2020 - 15:07

کارمند پزشک قانونی که با عکس سلفی با جنازه ی مارادونا غیر مستقیم باعث توهین به این اسطوره شد امروز به دست مردم آرژانتین مجازات شد و با چند گلوله کشته شد.

سلفی با جنازه مارادونا

پس از درگذشت دیگو مارادونا و در حالیکه جامعه جهانی در شوک از دست دادن یکی از اسطوره‌های تاریخ فوتبال بود، انتشار عکس سلفی کارمندان یک تشییع خانه، باعث بروز جنجال بسیار بزرگی شد.

حرکت این سه نفر که قبل از بستن تابوت در کنار آن عکس‌هایی بدون نشان دادن ذره‌ای احساس ناراحتی گرفتند، برای آنها عواقب حقوقی هم خواهد داشت چرا که وکیل مارادونا از آنها شکایت کرده است.

پس از هشدار ماتیا مورلا وکیل دیه‌گو مارادونای فقید به سه کارگری که در مراسم انتقال پیکر دیه‌گو مارادونا با پیکر بی‌جان او عکس یادگاری گرفتند یکی از آنها شناسایی شده  و گویا از محل کارش اخراج شده است.

عکس‌‌های سلفی که این سه نفر با جسد مارادونا ساعاتی قبلی از انتقالش به کاخ ریاست جمهوری در شهر بوئنوس آیرس و در فضای مجازی منتشر کردند، احساسات آرژانیتنی‌هایی که بابت درگذشت اسطوره‌شان داغدار بودند را جریحه‌دار کرد. انتشار این تصاویر دردسر بزرگی برای آنها به وجود آورده است و تا الان یکی از این سه نفر شناسایی و شرکتی که در آنجا کار می‌کرد هم اعلام کرده که این شهروند آرژانتینی را اخراج کرده است.

اما داستان سلفی گرفتن این افراد تنها به اخراج شدن آنها منتهی نشده است بلکه آنها به مرگ نیز تهدید شده اند. یکی از افراد حاضر در عکس به روزنامه Ole گفته است که او از سوی افرادی ناشناس به مرگ تهدید شده است.

در نهایت کارمند پزشک قانونی که با جنازه ی مارادونا سلفی گرفته بود امروز به دست مردم آرژانتین مجازات شد و با چند گلوله کشته شد.

سلفی با جنازه مارادونا
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=27777

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.