• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
37

آیپد پرو ۱۱ اینچی اپل به صفحه نمایش OLED مجهز خواهد شد

  • کد خبر : 27798
  • 28 نوامبر 2020 - 16:57

کمپانی محبوب اپل که این روزها سر و صدای زیادی برای رونمایی از آیفون جدید خود به پا کرده است؛ در سال ۲۰۲۱ نسل جدیدی از آیپد را روانه ی بازار می کند. طبق گزارش های وب ‌سایت The Elec، آیپد پرو ۱۱ اینچی اپل مجهز به صفحه ‌نمایش OLED خواهد بود و در نیمه‌ ی دوم سال ۲۰۲۱ روانه ی بازار جهانی تبلت های هوشمند می شود. در ادامه کلیه ی حواشی منتشر شده در این خصوص را بیان خواهیم کرد.

آیپد پرو 11 اینچی اپل

اپل همواره به دنبال ارتقا وضعیت نمایشگر آیپدها بوده است

همان طور که می دانید، یکی از مسائلی که مرتبا در آیپدهای جدید اپل به روزرسانی می شود، کیفیت صفحه ی نمایش است. علاقه‌ی اپل برای استفاده از نمایشگر مینی LED در آیپد پرو بسیار واضح است. در سال گذشته بارها شایعاتی در خصوص نوع نمایشگر آیپد پرو ۱۱ اینچی اپل عنوان شد. طبق این شایعات، اپل قصد ارتقا صفحه ‌نمایش‌های سنتی با نور پس‌زمینه LED را داشته است. بنابراین بهبود کیفیت صفحه نمایش آیپد جدید موضوع جدیدی نیست.

سال ۲۰۲۱ آیپدهای مختلفی روانه ی بازار خواهند شد

طبق ادعای وب‌ سایت کره‌ای The Elec، حداقل یک مدل آیپد پرو اپل با نمایشگر مینی LED عرضه خواهد شد. به جز طراحی و تولید مدل آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی با نور پس ‌زمینه Mini-LED، مدل‌های جدید آیپد پرو ۱۱ اینچی اپل هم در سال ۲۰۲۱ روانه ی بازار می شوند. سیاست تازه ی اپل انتشار دو نسخه ی کاملا امروزی و مدرن از آیپدهای کاربردی است که بتواند با نمایشگر فوق حرفه ای کارایی بی نظیری ارائه دهد.

آیپد پرو 11 اینچی اپل

مزیت های نمایشگر کاربردی و جذاب آیپد پرو ۱۱ اینچی اپل

آیپد پرو ۱۱ اینچی‌ اپل و یا نسخه ی دیگر تبلت ipad pro جدید که از تکنولوژی Mini-LED پشتیبانی می کند، مزیت های زیادی دارند. روشنایی بیشتر، نسبت کنتراست قوی تر و افزایش بازده انرژی سیستم سه امتیاز برتر نمایشگرهای جدید آیپدهای سال ۲۰۲۱ می باشند. درحال ‌حاضر، اپل از فناوری OLED برای جدیدترین آیفون ‌ها و اپل ‌واچ‌هایش هم استفاده می‌کند و با استقبال خوبی رو به رو شده است.

سال ۲۰۲۰ آیپدهای اپل پیشرفت چندانی نداشته اند، اما فروش خوبی را تجربه کردند

به طور کلی شاید آیپدهای سال ۲۰۲۰ ارتقا چندانی نداشته اند. آخرین مدل از آیپد پرو که در اسفند ۱۳۹۸ یا همان مارس ۲۰۲۰ روانه ی بازار شد؛ به روزرسانی سخت افزاری نسبتا جزیی داشته است. اما این مسئله جلودار فروش نسبتا بالای آیپدهای اپل نبوده است. شیوع ویروس کشنده ی کرونا بسیاری از افراد را دورکار کرد. این مسئله بر تعداد فروش آپیدهای اپل افزود. پیش بینی می شود آیپد پرو ۱۱ اینچی اپل نیز فروش خوبی در ۲۰۲۱ داشته باشد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=27798

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.