• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
5

خصوصیات فنی گوشی موتورولا نیو فاش شد

  • کد خبر : 27804
  • 29 نوامبر 2020 - 15:54

به تازگی اطلاعاتی از جدیدترین گوشی موتورولا که در حال حاضر با لقب نیو شناسایی می شود، فاش شده است. طبق اطلاعات منتشر شده گوشی موتورولا نیو از یک صفحه نمایش مدرن با نرخ نوسازی ۱۰۵ هرتزی برخوردار است. در ادامه به بیان کلیه ی حواشی فاش شده از ساختار فنی موبایل موتورولا نیو می پردازیم. اگر از طرفداران همیشگی موتورولا هستید، احتمالا به راحتی جذب ویژگی های موتورولا نیو خواهید شد.

گوشی موتورولا

ساختار منحصر به فرد گوشی موتورولا نیو

جدیدترین گوشی موتورولا که با کد XT2125 و اسم رمز نیو شناخته می‌شود، هم اکنون آزمایش‌های داخلی کمپانی محبوب موتورولا را پشت ‌سر می‌گذارد. اما براساس آنچه منتشر شده است، گوشی موتورولا نیو صفحه نمایش منحصر به فردی دارد که از نرخ نوسازی ۱۰۵ هرتزی پشتیبانی می کند. هیچ محصولی در بازار وجود ندارد که چنین صفحه‌ نمایشی داشته باشد.

به طور کلی با صفحه‌ نمایش ۹۰ هرتزی می‌توانید ویدئوهای ۳۰ فریم و ۶۰ فریم را مشاهده نمایید. صفحه‌ نمایش ۱۲۰ هرتزی نیز برای نمایش ویدئوهایی با ۲۴ فریم کافی است. از این رو احتمال دارد صفحه ‌نمایش ۹۰ هرتزی موتورولا برای انجام آزمایش‌ های مختلف به ۱۰۵ هرتز اورکلاک شده باشد و در واقع شاهد عرضه ی موتورولا نیو با صفحه نمایش ۹۰ هرتزی باشیم.

پردازنده ی داخلی موتورولا نیو

کمپانی موتورولا، گوشی نیو را به صفحه ‌نمایش ۶٫۷ اینچی و وضوح ۱۰۸۰ مجهز نموده است. گوشی موتورولا نیو همراه با اندروید ۱۱ و تراشه ی قدرتمند ۸۶۵ اسنپدراگون روانه ی بازار می شود. این موبایل هوشمند ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. البته براساس یک سری شایعات منتشر شده در فضای مجازی احتمالا یک مدل دیگر از این گوشی با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی هم عرضه می‌شود.

ویژگی های دوربین جدیدترین گوشی موتورولا

دوربین اصلی گوشی موتورولا نیو ۶۴ مگاپیکسل است و طبق پارامترهای سازنده ی حسگر OmniVision OV64B ساخته می شود. این موبایل دارای یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با زاویه دید بسیار باز و یک دوربین مجزای ۲ مگاپیکسلی نیز برای تشخیص عمق می باشد.

به عنوان دوربین جلویی گوشی نیو هم یک حسگر مخصوص سلفی ساخت سامسونگ دیده می شود که ۶ مگاپیکسل است. به هر حال اطلاعات چندانی از این گوشی منتشر نشده است. باید صبر کنیم تا دست کم نام گوشی جدید موتورولا نمایان شود. اما به احتمال قوی این موبایل در سه ماه اول سال ۲۰۲۱ روانه ی بازار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=27804

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.