• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
20

پسر ۱۹ ساله خواستار نبش قبر مارادونا شد | پسر نامشروع مارادونا

  • کد خبر : 27816
  • 30 نوامبر 2020 - 10:47

شخصی که مدعی شده پسر مارادونا است برای اثبات ادعای خود پیشنهاد نبش قبر دیگو را کرده است.

نبش قبر مارادونا

سانتیاگو لارا که ۱۹ سال دارد به وکلای خود گفته درخواست نبش قبر مارادونا را به مقامات ارائه بدهند در حالی که کمتر از ۲۴ ساعت از خاکسپاری ستاره سابق تیم های ناپولی و بارسلونا می گذرد. بدین ترتیب وکلای او درخواست نبش قبر دیگو مارادونا و انجام تست دی ان ای را به مقامات قضایی آرژانتین ارائه داده اند.

سانتیاگو بعد از مطرح شدن خواسته اش برای نبش قبر مارادونا گفته است: «مادرم متاسفانه زمانی که من تنها ۳ ساله بودم درگذشت اما چند روز قبل از مرگ او ماسک تنفسی اش را برداشت تا چیزی بگوید و به گروهی از وکلا گفت که من پسر دیگو هستم. من فقط می خواهم بدانم که کی هستم. جنبه های مالی ماجرا چیزی نیست که برایم اهمیت داشته باشد. می دانم که این درخواست باعث جنجال های بزرگی در آرژانتین خواهد شد اما اگر این کار را نکنم، چه کسی به من دی ان ای او را خواهد داد؟».

نبش قبر مارادونا

ماجرای پسر ششم مارادونا

سانتیاگو لارا از شش سال پیش تلاش خود را برای اثبات اینکه پسر مارادونا است آغاز کرده بود و درخواست نبش قبر و انجام آزمایش DNA آخرین درخواست او در این باره است.

سانتیاگو زمانی که ۱۳ ساله بود عکسی از خودش به صورت شطرنجی درکنار مارادونا روی جلد یکی از روزنامه می بیند و متوجه این موضوع می شود.

در صورت تایید ادعای این نوجوان، او ششمین فرزند رسمی مارادونا خواهد بود، در حالی که سال ها طول کشید تا ستاره سابق دنیای فوتبال واقعیت را در مورد دو فرزند دیگر خود پذیرفته و با آن ها دیدار کند. دختر دیگو مارادونا در گذشته به استهزاء گفته بود که ادعای این نوجوان می تواند سرآغاز رسیدن فرزندان رسمی مارادونا به ۱۱ نفر (به اندازه یک تیم فوتبال) باشد.

مادر سانتیاگو لارا که پیشخدمت بود در سن ۲۳ سالگی در اثر ابتلا به سرطان ریه در سال ۲۰۰۶ درگذشت. ظاهراً دیگو مارادونا و این زن که ناتالیا گارات نام دارد هفت سال رابطه داشته اند.

مارسلو لارا که نامزد سابق ناتالیا بوده، بعد از مرگ وی از سانتیاگو مراقبت کرده و او را مانند پسر خود بزرگ کرده بود.

سانتیاگو گفت: «مارسلو لارا برای همیشه پدر من خواهد بود اما چیزی که به من گفته شده این است که پدر واقعی من ظاهراً دیگو مارادونا است. فکر می کنم شبیه او هستم. صورت، موهای مجعد. همه چیز. به مارسلو نگاه می کنم و می دانم که ما شبیه نیستیم. آسان نیست که صبح را با این احساس از خواب بیدار شویم».

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=27816

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.