• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
15

تصاویر منتشرشده از قاب گلکسی A32 سامسونگ خصوصیات ظاهری این گوشی را فاش کرد

  • کد خبر : 27843
  • 30 نوامبر 2020 - 15:59

به تازگی تصاویری از قاب گوشی گلکسی A32 سامسونگ منتشر شده که خصوصیات ظاهری این موبایل جدید سامسونگ را فاش کرده است. احتمال اینکه این خصوصیات دیگر تغییری تا زمان عرضه ی گلکسی ای ۳۲ سامسونگ نداشته باشند، بسیار بالاست. در ادامه به بیان کلیه‌ی حواشی مرتبط با این موضوع می‌پردازیم.

گلکسی A32 سامسونگ

مدل نهایی گلکسی A32 سامسونگ نمایان شد

مدل نهایی گلکسی A32 سامسونگ با منتشر شدن عکس هایی از قاب محافظ آن نمایان شده است. همان طور که می دانید سازندگان‌ قاب محافظ موبایل سعی می‌کنند محصولات خود را هم‌ زمان با نسخه ی نهایی گوشی آماده کنند. در واقع آن ها به مدل‌ نهایی گوشی مربوطه یا حداقل ماکت آن دسترسی دارند. از این رو کاملا می توان به ظاهر فاش شده ای که در عکس های گلکسی ای ۳۲ سامسونگ دیده شد، اطمینان کرد. این موبایل قرار است با تکنولوژی ۵G روانه ی بازار شود. براساس عقیده‌ی بسیاری از کارشناسان، سامسونگ با عرضه ی گلکسی ای ۳۲ به راحتی رقیبان خود را کنار می زند.

خصوصیات ظاهری گلکسی ای‌ ۳۲ سامسونگ

بر اساس شایعات، قرار است گلکسی A32 سامسونگ ارزان ترین موبایل ۵G این برند محبوب باشد. طبق تصاویر منتشر شده در فضای مجازی ظاهر گلکسی ای ۳۲ بسیار جدید و مدرن خواهد بود. این تصاویر به این موضوع اشاره می‌کنند که به طور حتم گلکسی ای ۳۲ به ۳ دوربین با آرایش خطی مجهز شده است. صفحه نمایش گلکسی A32 نیز یک بریدگی U شکل دارد و روی لبه سمت راست آن دارای حسگر اثر انگشت و دکمه‌های تنظیم صدا می باشد. به طور کلی خصوصیات ظاهری گلکسی ای ۳۲ با ظرافت بی نظیری هماهنگ شده است.

ساختار فنی دوربین های گلکسی ای ۳۲ سامسونگ

از نظر ساختار فنی و خصوصیات دیجیتالی هنوز چیز زیادی از گلکسی A32 سامسونگ نمی دانیم. اما طبق شایعات در کنار دوربین های گلکسی ای ۳۲ سامسونگ دو فلش مجزا حضور دارد. گفته شده است که دوربین اصلی این گوشی دارای حسگر ۴۸ مگاپیکسلی می باشد که در کنار آن دو حسگر ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق و زوایای باز تعبیه می شود. در لبه پایینی گلکسی A32  پورت USB-C، جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا، اسپیکر و میکروفن نیز قرار گرفته است. تمامی ویژگی های ذکر شده در بدنه ای با جنس پلاستیک جمع بندی می شود. البته به طور رسمی حرفی از جنس این گوشی جدید سامسونگ عنوان نشده است، اما به ‌نظر می‌رسد بدنه ی دستگاه پلاستیکی باشد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=27843

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.