• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
26

مشکل آیفون ۱۲ اپل در اتصال به شبکه های ۴G و ۵G

  • کد خبر : 28129
  • 07 دسامبر 2020 - 14:41

به تازگی گزارشی در وب سایت های مرتبط با تکنولوژی دیده می شود که نشان دهنده ی مشکل گوشی آیفون ۱۲ اپل در راستای اتصال به شبکه های اینترنتی ۴G و ۵G است. در ادامه به بیان کلیه ی حواشی مرتبط با این موضوع می پردازیم.

مشکل آیفون 12

آیفون ۱۲ اپل یکی از گوشی هایی است که این روزها سر و صدای فراوانی به پا کرده است. این موبایل هوشمند با قابلیت های مدرن و جذاب خود از جهت های مختلف نقدهای مثبت و منفی فراوانی به دست آورده است.

مشکل شبکه ای در تمامی گوشی های آیفون ۱۲ اپل دیده می شوند

حذف شارژر و هدفون درون جعبه ی گوشی آیفون ۱۲ از همان ابتدای مراسم رونمایی با نظرهای منفی و انتقادهای فراوان رو به رو شد. به هر حال اپل همواره طرفداران همیشگی خود را داشته است. این برند هم اکنون از میزان فروش آیفون جدید خود رضایت دارد. اما از اواخر ماه اکتبر، صدها کاربر اپل در انجمن‌های مختلف گزارش داده‌اند که گوشی iphone 12 اپل مرتبا قدرت اتصال خود به شبکه های ۴G  و ۵G را از دست می دهد. گویا این اتفاق، بیشتر برای کاربران Verizon و AT&T رخ می‌دهد. قطعی اینترنت در نسل جدید آیفون های اپل کلیه ی پرچمداران ۵G یعنی نسخه ی معمولی، مینی، پرو و پرو مکس را دربرمی گیرد.

رفع مشکل ناپایدار بودن بخش آنتن اینترنت گوشی iphone 12

انتشار خبر ناپایدار بودن شبکه ی اینترنتی ۴G و ۵G آیفون ۱۲ اپل در همین چند روز توانسته بسیاری از متقاضیان را از خرید این گوشی پشیمان کند. البته براساس گزارشی که در وب ‌سایت ردیت دیده شد، از دست ‌رفتن قدرت اتصال آیفون های ۱۲ به شبکه‌های LTE و ۵G بیشتر زمانی رخ می‌دهد که کاربر درون خودروی در حال حرکت باشد. به هر حال از دیدگاه بسیاری از کاربران نیز این مشکل چندان دردسرساز نیست. چراکه به راحتی با فعال کردن چند ثانیه ای حالت پرواز برطرف می شود.

آپدیت جدیدی از طرف اپل برای رفع اتصالات اینترنتی iphone 12

در فضای مجازی عنوان شده است که یکی از کاربران آیفون ۱۲ با مدیر روابط عمومی کمپانی اپل گفتگو داشته است. در این گفتگو مشخص شد که اپل نیز از قطعی شبکه ی اینترنتی گوشی جدید خود آگاه بوده و بررسی های لازم برای رفع ایراد شبکه ای را آغاز کرده است. به احتمال قوی خطای مذکور در آینده ی نزدیک با ارائه ی یک به روزرسانی کلی برطرف خواهد شد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=28129

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.