• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
14

بازداشت قاتل فراری در کانال کولر | قتل دوست ۳۸ ساله با ضربه پتک

  • کد خبر : 28201
  • 09 دسامبر 2020 - 9:54

کارگر جوان پس از اینکه متوجه شد دوستش به خواهر او علاقه‌مند شده با وی درگیر شد و با ضربه پتک او را به قتل رساند و از صحنه جرم فرار کرد. ماموران کلانتری قاتل را در کانال کولر یک منزل مسکونی اطراف محل قتل بازداشت کردند.

بازداشت قاتل در کانال کولر

افسر نگهبان کلانتری ۱۰۶نامجو در تماس با قاضی رحیم دشتبان، بازپرس دادسرای امور جنایی از وقوع یک جنایت در ساختمانی در حال ساخت خبر داد. آنطور که او می‌گفت در جریان درگیری ۲ نفر از کارگرانی که در ساختمان مشغول کار بودند یکی از آنها یا پتک بر سر دیگری که ۳۸ سال داشت کوبیده و موجب جان‌باختنش شده است.

شواهد نشان می‌داد که خواهر متهم با مقتول رابطه دوستانه داشته است. آنها آن روز نزد متهم رفته بودند تا به او بگویند که به یکدیگر علاقه‌مند هستند و قصد ازدواج دارند اما وقتی متهم خواهرش را با دوستش دیده و حرف‌های آنها را شنیده خشمگین شده و با مقتول درگیر شده‌بود.

طبق اظهارات شاهدان این جنایت، متهم با پتک ضربه محکمی به سر مقتول زده و از آنجا فراری شده بود. تحقیق از شاهدان نشان می‌داد که متهم پس از ارتکاب جنایت از در ساختمان خارج نشده اما یکباره ناپدید شده است. این اظهارات نشان می‌داد که به‌احتمال زیاد یا متهم در ساختمان مخفی شده و یا از طریق پشت‌بام گریخته است.

در این شرایط مأموران به جست‌وجو در ساختمان پرداختند و پی بردند او از طریق پشت‌بام فرار کرده است. سپس مشخص شد که او از طریق پشت‌بام همسایه‌ها چند خانه آن طرف‌تر رفته و درحالی‌که قصد داشته از طریق کانال کولر وارد خانه یکی از همسایه‌ها شود داخل کانال گرفتار شده است. به این ترتیب درحالی‌که ۲ ساعت از وقوع قتل می‌گذشت، مأموران قاتل را از دهانه کانال کولر بیرون کشیده و بازداشت کردند.

اعتراف به قتل دوست ۳۸ ساله با ضربه پتک

با انتقال متهم ۲۹ ساله به کلانتری وی تحت بازجویی قرار گرفت و به قتلی که مرتکب شده بود اعتراف کرد. او گفت: من و مقتول باهم دوست بودیم اما یکباره دیدم که او و خواهرم آمدند. او گفت به خواهرم علاقه‌مند است. از حرف‌هایش عصبانی شدم و با او درگیر شدم. یک پتک آنجا بود که آن را برداشتم و ضربه‌ای به سرش زدم که روی زمین افتاد و من هم از ترس به طرف پشت‌بام فرار کردم و می‌خواستم از کانال کولر وارد خانه یکی از همسایه‌ها شوم که گیر کردم و در نهایت دستگیر شدم.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=28201

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.