• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
27

به زودی گلکسی اف ۶۲ سامسونگ روانه ی بازار می شود

  • کد خبر : 28312
  • 12 دسامبر 2020 - 14:22

براساس گزارش هایی که از سمت سامسونگ روانه ی وب سایت های خبری شده است، گلکسی اف ۶۲‌ به زودی عرضه می شود. گلکسی اف ۶۲ سامسونگ قرار است در سه ماه اول سال ۲۰۲۱ به بازار راه بیابد. در ادامه به بیان کلیه ی حواشی منتشر شده می پردازیم.

گلکسی اف 62 سامسونگ

گلکسی اف ۶۲ سامسونگ‌ جایگزین اف ۴۱ می شود

سامسونگ در اکتبر گذشته از گلکسی اف ۴۱ به‌عنوان اولین عضو سری گلکسی اف رونمایی کرد. در حال حاضر تصاویری از گلکسی اف ۶۲‌ در گیک بنچ مشاهده شده است که حکایت از جایگزینی این گوشی با سری قبلی دارد. البته هنوز به صورت رسمی سامسونگ خبری از تولید موبایل Galaxy F62 Samsung منتشر نکرده است. اما طبق گزارش های فاش شده این گوشی در تاسیسات سامسونگ واقع در شهر نویدای هند به مرحله ی تولید رسیده است.

ساختار ظریف موبایل Galaxy F62 Samsung

براساس حواشی مرتبط با گلکسی اف ۶۲ سامسونگ، می توان نتیجه گرفت که این موبایل یکی از باریک ترین گلکسی های کمپانی محبوب سامسونگ است. این مسئله به خودی خود می تواند رضایت کاربران بسیاری را به دست آورد. همان طور که می دانید تولیدکنندگان گوشی های هوشمند برای طراحی و تولید بدنه ی ظریف با یکدیگر رقابت شدیدی دارند. بنابراین احتمال اینکه سال ۲۰۲۱ سامسونگ فروش خوبی داشته باشد و رقیبان خود را کنار بزند، بالاست.

خصوصیات فنی موبایل Galaxy F62 Samsung

همان طور که اشاره شد، هنوز اطلاعات زیادی از ویژگی های گلکسی اف ۶۲ سامسونگ در دست نیست. برای آشنایی با ابعاد سخت افزاری و نرم افزاری این گوشی باید صبور باشیم تا سامسونگ به صورت رسمی تبلیغ های خود را آغاز کند. اما در گیک بنچ عنوان شده است که موبایل Galaxy F62 Samsung به پردازنده ی اگزینوس ۹۸۲۵ مجهز شده و دارای ۶ گیگابایت رم می باشد. طبق اطلاعات گیک ‌بنچ، احتمالا گلکسی‌ اف ۶۲ ‌سامسونگ را باید نخستین گوشی هوشمند مجهز به One UI 3.0 مبتنی بر اندروید ۱۱ دانست.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=28312

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.