• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
17

نمایشگر گلکسی اس ۲۱ به حسگر بزرگ و سریع تری مجهز خواهد شد

  • کد خبر : 28515
  • 14 دسامبر 2020 - 13:18

این روزها مرتبا از گلکسی های جدید سامسونگ اطلاعاتی فاش می شود که نظر کاربران و کارشناسان بسیاری را به خود جلب می کند. یکی از این شایعات حول محور نمایشگر گلکسی اس ۲۱ می چرخد. گفته می شود موبایل Galaxy s21 سامسونگ حسگر اثر انگشت بزرگ تر و سریع تری خواهد داشت. در ادامه به بررسی کلیه ی حواشی مرتبط با این مسئله می پردازیم.

گلکسی اس 21

رشد ۷۷ درصدی حسگر اثر انگشت در گلکسی اس ۲۱

بر اساس شایعات، ابعاد حسگر اثر انگشت سری گلکسی اس ۲۱ سامسونگ نزدیک به ۷۷ درصد بزرگ ‌تر از سری قبلی خواهد بود. براساس اطلاعاتی که به تازگی در حساب کاربری Ice Universe توییتر منتشر شده است، حسگر اثر انگشت موبایل Galaxy s21 سامسونگ در زیر صفحه نمایش دستگاه کارایی ایده آلی دارد. این حسگر در مقایسه با حسگرهای موجود در گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۲۰ پیشرفت چشم گیری خواهد داشت.

حسگر موبایل Galaxy s21 سامسونگ با ظاهری مربع شکل

طبق اطلاعات منتشر شده در فضای مجازی، گلکسی اس ۲۱ سامسونگ با نمایشگر OLED خود از تکنولوژی حسگر چهار گوشی بهره می برد که اندازه آن ۶۴ میلی‌متر مربع است. اندازه‌ی حسگر گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۲۰ نزدیک به ۳۶ میلی‌ متر مربع مشخص شده بود. در نتیجه صد در صد شاهد یک پیشرفت عظیم خواهیم بود.

مشکل سامسونگ با حسگرهای زیر نمایشگر

در سال ۲۰۱۹ سامسونگ با حسگرهای زیر نمایشگر به مشکل برخورد. در آن زمان این حسگر دارای مشکلاتی بود که باعث می ‌شد به هیچ عنوان با محافظ صفحه ‌نمایش کار نکند و یا قفل گوشی با اثر انگشت رجیستر نشده باز شود. طبق عقیده ی کارشناسان احتمال اینکه چنین مشکلی بار دیگر در گلکسی اس ۲۱ سامسونگ نمایان گردد، وجود ندارد. چرا که این بار تکنولوژی ساخت کاملا تفاوت دارد و حسگر مذکور بزرگ تر و سریع تر شده است.

تاریخ عرضه ی موبایل Galaxy s21 سامسونگ

خبرگزاری Android Authority در گزارشی اختصاصی به ‌نقل از مدیران اصلی ترین فروشگاه سامسونگ در هند، تاریخ معرفی و عرضه‌ ی گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱ را اعلام کرد. مدیران اجرایی فروشگاه Opera House بنگلور هند از طریق تماس تلفنی به خبرگزاری Android Authority اطلاع دادند که فروش گوشی‌های سری اس ۲۱ سامسونگ در تاریخ ۲۹ ژانویه‌ی ۲۰۲۱ مصادف با ۱۰ بهمن ماه ۱۳۹۹ در کشور هند آغاز می‌شود. این یعنی یک هفته پس از رونمایی جهانی موبایل Galaxy s21 سامسونگ، بازار هند شاهد گوشی جدید سامسونگ خواهد بود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=28515

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.