• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
15

محرومیت ۶ ماهه عیسی آل کثیر بخشیده نشد

  • کد خبر : 28730
  • 16 دسامبر 2020 - 13:19
عیسی آل کثیر بخشیده نشد

عیسی آل کثیر ، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران که به دلیل شادی گل جنجالی مقابل پاختاکور ازبکستان ۶ ماه محروم شده بود، از سوی دادگاه عالی ورزش بخشیده نشد .

باشگاه پرسپولیس امیدوار بود که امروز خبر خوشحال کننده ای را درباره پرونده عیسی آل کثیر دریافت کند اما این اتفاق رخ نداد تا او غایب قطعی سرخپوشان در فینال آسیا باشد. وکیل این باشگاه امیر ساعد با اعلام این موضوع عنوان کرد: «حیف شد، غمبار است! ولی راضی به رضای خدا هستیم.»

امیرساعد تشریح کرد: به رغم تلاش‌های جدی و شبانه‌روزی باشگاه و ثبت لایحه و پذیرش امکان بررسی صدور دستور موقت در دیوان داوری ورزش (CAS)، بامداد امروز این دیوان طی تصمیمی که به باشگاه پرسپولیس ابلاغ شد، اعلام کرد «عیسی آل‌کثیر» اجازه همراهی تیم را در فینال نخواهد داشت و درخواست تیم حقوقی باشگاه، برای حضور این بازیکن در فینال تا تصمیم نهایی در این پرونده توسط دیوان داوری ورزش مورد پذیرش قرار نگرفت.

عیسی آل کثیر پس از خوشحالی گل خود در بازی پرسپولیس با پاختاکور، از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل «توهین نژادی» به ۶ ماه محرومیت محکوم شد و استیناف خواهی پرسپولیس در ای اف سی و دادگاه عالی ورزش نیز به نتیجه نرسیده است.

پس از صدور این رای باشگاه در تلاش بود تا از طریق دادگاه عالی ورزش این رای را بشکند و از او در دیدار برابر اولسان هیوندای کره‌جنوبی در فینال لیگ قهرمانان استفاده کند، اما این تلاش‌ها ثمری نداشت و دفاعیات باشگاه پرسپولیس در CAS هم مورد قبول واقع نشد و محرومیت عیسی آل کثیر بخشیده نشد .

دیدار تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۵:۳۰ شنبه هفته آینده با اولسان هیوندای کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه الجنوب دوحه قطر برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=28730

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.