• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
16

اقدام عجیب هواداران تیم‌های رقیب پرسپولیس در حمایت از حریف کره‌ای!

  • کد خبر : 28733
  • 16 دسامبر 2020 - 14:07
حمایت هواداران پرسپولیس از اولسان

باشگاه اولسان هیوندای در پی هجوم کاربران ایرانی به اینستاگرام این باشگاه اقدام به برگزاری مسابقه با زبان فارسی کرد و توانست از این شرایط نهایت بهره را ببرد و هواداران ایرانی ضد پرسپولیس را برای حمایت از این باشگاه با خود همراه کند.

بعد از مشخص شدن اولسان به عنوان حریف پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا، عده ای از هواداران ایرانی ضد پرسپولیس به حمایت از تیم کره ای در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام پرداختند؛ اتفاقی که در ابتدا برای این باشگاه کره ای هم عجیب و دور از ذهن بود.

رفته رفته این باشگاه کره ای در صفحه رسمی خود با هواداران ایرانی ارتباط برقرار کرده و در یک پست به آنها سلام کرده و به نظر می رسد این اقدام گروهی از هواداران ایرانی به دل تیم کره ای نشسته است.

کار به اینجا ختم نشد و باشگاه اولسان در آستانه بازی با پرسپولیس اقدام به برگزاری مسابقه با زبان فارسی کرد! این باشگاه برای هواداران فوتبال ایران که از تیم اولسان حمایت کنند، مسابقه و جوایزی را در نظر گرفت.

این تیم کره ای از هواداران ایرانی خواسته ابتدا حساب رسمی باشگاه اولسان را دنبال کنند و در ادامه با هشتگ اولسان و لیگ قهرمانان آسیا، شعارها و عکس های خودشان را به زبان کره ای آپلود کنند و در صورتی که اولسان در فینال برنده شود ۵ دست پیراهن این باشگاه بین هواداران قرعه کشی می شود.

هواداران تیم استقلال و دیگر تیم‌های ایرانی با هجوم به اینستاگرام تیم اولسان، مطالبی را در حمایت از این تیم کُره ای در صفحه این باشگاه قرار می‌دهند.

در همین حال، هواداران تیم پوهانگ استیلرز کره نیز از تیم پرسپولیس در فینال حمایت می‌کنند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=28733

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.