• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
24

عرضه ی گوشی رول شدنی ال جی در سال ۲۰۲۱

  • کد خبر : 28749
  • 17 دسامبر 2020 - 11:09

سامسونگ در سال ۲۰۲۰ بر روی عرضه ی موبایل های جدید رول شدنی تمرکز کرد. این گوشی ها با نقدهای مثبت بسیاری رو به رو شد و بسیاری از رقیبان تولیدکننده  را به سمت طراحی موبایل های رول شدنی هدایت کرد. به تازگی خبری منتشر شده است که حکایت از تولید گوشی رول شدنی ال جی در سال ۲۰۲۱ دارد. در ادامه به بیان کلیه ی حواشی مرتبط با طراحی و ساخت موبایل رول شدنی LG می پردازیم.

انتشار گوشی رول شدنی ال جی در نیمه اول ۲۰۲۱

اولین گوشی رول شدنی ال جی احتمالا در سال ۲۰۲۱ به بازار رقابت با موبایل های سامسونگ می پیوندد. چندی پیش ET News اطلاعات جدیدی از گوشی‌های ۲۰۲۱ ال ‌جی منتشر کرد. براساس گزارش های این وب سایت خبری، ال جی قصد دارد در سال میلادی ۲۰۲۱ سه گوشی پرچمدار راهی بازار کند. از طرفی گفته شده است که تولید گوشی های میان رده و ارزان قیمت اقتصادی نیز همچنان یکی از سیاست های اصلی کمپانی ال جی است. به هر حال پیش بینی می شود اولین گوشی تاشدنی ال جی یک پرچمدار مدرن باشد و در نیمه ی اول ۲۰۲۱ رونمایی گردد.

رقابت ال جی با سامسونگ در سال ۲۰۲۱

براساس شایعات و پیش بینی هایی که در وب سایت های مختلف در خصوص تولیدات جدید ال جی عنوان می شود، سال ۲۰۲۱ رقابت شدیدی میان سامسونگ و ال جی به وجود خواهد آمد. گوشی های جدید و کلاسیک ال جی در بازار جهانی موبایل ۲۰۲۱ می توانند فروش خوبی داشته باشند. به جز گوشی رول شدنی ال جی شاهد عرضه ی ال ‌جی رینبو (Rainbow) نیز در سال ۲۰۲۱ خواهیم بود. این گوشی هم یک سیستم پرچمدار است. گفته می‌شود رینبو به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده است و به‌ احتمال قوی از قلم دیجیتال مدرنی پشتیبانی می کند. اگر کمپانی محبوب سامسونگ امسال سری گلکسی های نوت را راهی بازار نکند، این گوشی جایگزین سامسونگ می گردد.

خصوصیات فنی  گوشی تاشدنی ال جی

هنوز اطلاعات چندانی از ساختار فنی موبایل رول شدنی LG در دست نیست. اما احتمالا این موبایل هوشمند بدنه ی ظریف و باریکی خواهد داشت. گویا گوشی تاشدنی ال جی دارای صفحه‌ نمایش ۶٫۸ اینچی مدرنی است که وقتی باز می‌شود به ۷٫۴ اینچ تبدیل می شود. طبق شایعات منتشر شده ال جی آزمایشات بسیاری را انجام داده است و صفحه نمایش باکیفیتی برای اولین گوشی تاشدنی خود ارائه می نماید. این صفحه ‌نمایش زمان باز شدن هیچ ‌گونه چین ‌خوردگی خاصی نخواهد داشت.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=28749

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.