• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
10

حداقل تا سال ۲۰۲۲ آیفون تاشوی اپل روانه ی بازار نخواهد شد

  • کد خبر : 28999
  • 22 دسامبر 2020 - 14:23
آیفون تاشوی اپل

این روزها که برندهای مختلف به دنبال طراحی و تولید گوشی های تاشو هستند، شایعاتی در خصوص عرضه ی آیفون های تاشو نیز در وب سایت های مختلف دیده شده است. اما بنابر گزارشات جدید آیفون تاشوی اپل حداقل تا سال ۲۰۲۲ روانه ی بازار نخواهد شد. در ادامه به بررسی حواشی این موضوع می پردازیم.

حضور حتمی آیفون تاشوی اپل در بازار

رسانه‌ ی دیجی ‌تایمز که به زنجیره تأمین شرکت اپل نزدیک است، عنوان کرد که حضور آیفون‌ تاشوی اپل در بازار حتمی می باشد. این رسانه در بررسی‌ هایش به این نتیجه رسیده که دلیل افزایش میزان سفارش پنل‌های OLED ورود کوپرتینویی‌ها به بازار گوشی‌های هوشمند تاشو خواهد بود. این مسئله کاملا منطقی است، چرا که در حال حاضر اپل از تکنولوژی ساخت گوشی های هوشمند تاشدنی عقب مانده است. عقب ماندگی اپل از لحاظ تولید گوشی های تاشدنی می تواند باعث رکوردشکنی سامسونگ در فروش گلکسی های جدید شود. بنابراین مطمئنا اپل به میدان رقابت با سامسونگ توجه خواهد داشت.

سیاست تولید دیرهنگام آیفون رول شدنی اپل

براساس عقیده ی بسیاری از کارشناسان دنیای تکنولوژی این بار اپل قصد دارد کمی دیرتر وارد بازار تولید گوشی های هوشمند رول شدنی شود. این سیاست کاری مشابه همان سیاستی است که سال ها قبل کمپانی محبوب اپل درخصوص تولید ساعت های هوشمند و اپل واچ های خود داشته است. در آن زمان اپل دیرتر از بسیاری از کمپانی های دیگر به عرضه ی ساعت های هوشمند پرداخت. اما این عرضه ی دیر هنگام به موفقیت بیشتر اپل واچ نسبت به سایر ساعت های مشابه ختم شد. چرا که کلیه ی عیوب احتمالی در ساعت های هوشمند به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته بود.

موبایل تاشوی اپل

مشکل تامین قطعات موبایل تاشوی اپل

شایعاتی در وب سایت های خبری حضور دارد که دلیل تاخیر تولید آیفون تاشوی اپل را شیوع ویروس کرونا می داند. طبق این شایعات شیوع کرونا جلودار تولید انبوه بسیاری از قطعات تشکیل دهنده ی موبایل های تاشدنی می شود. از این رو اپل قصد دارد عرضه ی گوشی رول شدنی خود را به تاخیر بیاندازد. بااین‌حال، باید صبر کرد و دید کوپرتینویی‌ها برای سرنوشت آیفون چه برنامه ‌ای دارند. مشخص نیست که آیا آیفون تاشو یکی از مدل‌ های سری اصلی آیفون خواهد بود یا مانند سامسونگ که خانواده‌ی گلکسی زد را معرفی کرد، اپل نیز خانواده‌ای جدیدی از آیفون را با قابلیت صفحه ‌نمایش تاشو معرفی خواهد کرد؟

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=28999

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.